וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם ב-200 מיליון לידות: שלוש תאומות זהות נולדו

קארן גילברט מבריטניה הופתעה כאשר גילתה שהיא נושאת ברחמה שלושה עוברים זהים שנוצרו מאותה ביצית. "ההיריון הזה גבה ממני מחיר, אבל עכשיו אכיר את שלוש הבנות היפות שלי"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

שלוש פעמים כי טוב: קארן גילברט, תושבת וויילס שבבריטניה, ילדה לאחרונה שלישיית תינוקות זהה לחלוטין – אירוע נדיר ביותר שמתרחש אחת ל-200 מיליון לידות, כאשר ביצית אחת מתחלקת לשלושה עוברים. גילברט, עוזרת מנהלית, הובהלה לבית החולים בתחילת אוגוסט, חודשיים לפני זמן הלידה המתוכנן, עקב צירי לידה מוקדמים. לפני כמה ימים, לאחר שישה שבועות של אשפוז וטיפול רפואי צמוד שנדרשו לאחר ההיריון המורכב והניתוח הקיסרי שעברה, שוחררה גילברט לביתה עם שלוש בנות קטנטנות, זהות וכתומות שיער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוצרו בזמן ירח הדבש בניו יורק. קארן ואיאן גילברט והשלישייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה היה מטורף", סיפרה גילברט בת ה-32 ל"דיילי מייל" הבריטי. היא נכנסה להיריון בשעה שהייתה בירח דבש בניו יורק עם בעלה איאן. "בהתחלה חשבנו שזה אחד, אבל בשבוע השמיני היו לי כאבים קשים מאוד. חשבנו שמדובר בהפלה, אבל התברר שאלו שלושה תינוקות שנאבקים על מקום". הרופאים הציעו לבני הזוג לעשות דילול עוברים, מחשש שלא כל השלושה ישרדו עד סוף ההיריון, אולם הם סירבו לכך. "בהתחלה הן לא היו נראות אמיתיות ויכולת להרים אותן ביד אחת", סיפרה האם על פיון, מדיסון ופייג', בנות שמונה שבועות, שכל אחת מהן שוקלת כעת כ-2.7 קילוגרמים, משקל סטנדרטי של תינוק שזה עתה נולד. "הייתי קצת המומה מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלישיית תאומות זהות נולדו בבריטניה. ספטמבר 2013. דיילי מייל, ערבה מעין
"עכשיו אנחנו מתחילים להרגיש שהן שלנו". האם המאושרת עם פיון, מדיסון ופייג'/ערבה מעין, דיילי מייל

"עשינו בדיקות שבועיות כדי לוודא ששלושתן מתפתחות בצורה טובה", סיפר איאן על תקופת ההיריון. לבני הזוג ילדה בת שלוש שהפכה לאחות גדולה. "כבר מתחילים לראות את האופי שלהן, ואני לא יכולה לחכות להכיר אותן טוב יותר", אמרה האם בהתרגשות. "עכשיו כולנו בבית ואנחנו מתחילים להרגיש שהן שלנו. ההיריון הזה גבה ממני מחיר", סיכמה גילברט, "אבל עכשיו אני לוקחת לעצמי זמן להתאושש ולהכיר את שלוש הבנות היפות שלי".

לקריאה נוספת:
הופרדו בלידתן: תאומות נולדו בהפרש של 3 חודשים
הפתעה בבית החולים: אישה ילדה 2 זוגות תאומים זהים
שתיים בריבוע: 4 זוגות תאומים נולדו בנהריה ביממה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully