וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופרדו בלידתן: תאומות נולדו בהפרש של 3 חודשים

לאחר שנולדה איימי הפסיקו הצירים של אמה. קייטי "המתינה" בבטן, ונגד כל הסיכויים נולדה 87 ימים אחר כך. בקרוב יתועדו בספר השיאים של גינס. וכיצד הן יחגגו יום הולדת?

משפחת אליוט האירית ציפתה בקוצר רוח להגעתן של התאומות שגדלו בבטנה של אם המשפחה, מריה. איימי אליוט, התאומה הבכורה, נולדה ב-1 ביוני 2012, ארבעה חודשים לפני התאריך המיועד, אך לאחר לידתה פסקו הצירים של אמה. רק ב-27 באוגוסט נולדה אחותה התאומה קייטי. כעת התאומות שנולדו בהפרש מדהים של שלושה חודשים בדרכן לספר השיאים של גינס. הרופאים של צמד האיריות תיארו את הישרדותן כ"מקבילה הרפואית לזכייה בלוטו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המקבילה הרפואית לזכייה בלוטו". איימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מכנה את הבנות הקטנות שלי 'נסים קטנים' כי הן כאלה", סיפרה מריה. "כשאחזתי באיימי בפעם הראשונה, ליטפתי את בטני וביקשתי מאלוהים נס. כל מה שרציתי זה שבנותיי יהיו יחד, בטוחות ובריאות. בדרך כלל אחרי לידה חשים רק אושר, אך זה היה יום מריר-מתוק, מאחר שחיי שתי הבנות שלי היו בסכנה". בעוד שאיימי נלחמה על חייה באינקובטור, קייטי נאבקה על הישרדותה ברחם. "זו הייתה ההתחלה של שלושת החודשים הקשים בחיינו", שחזרה האם, "אך בעלי כריס כל הזמן אמר לי, 'היכן שיש חיים יש תקווה'".

למריה ולכריס שני ילדים נוספים, אוליביה בת ה-13 וג'ק בן ה-11. כשנודע להם כי הם מצפים לילד נוסף, אמר כריס: "עכשיו יגיעו תאומים", מאחר שהדבר נפוץ במשפחתו. ההריון עבר באופן תקין לחלוטין עד לשבוע ה-23, אז חשה מריה בצירים. "חשתי ברע בעבודה, בלחץ עוצמתי בבטן, וחשבתי שזה דבר נורמלי בהריון עם תאומים", סיפרה. "נחרדתי כששעות לאחר מכן ירדו לי המים, ואושפזתי מיד. נאלמתי דום ואז פרצתי בבכי. הרופאים אמרו לי כי אין הרבה תקווה שהתאומות ישרדו אם הן יוולדו בשלב מוקדם כל כך".

לאחר לידתה של איימי, "הצירים שלי פשוט נעצרו. זה היה כאילו לא היו מעולם. הרופאים היו המומים ואמרו שהם מעולם לא ראו דבר כזה". בשלב זה לא נותר לזוג דבר לעשות מלבד להמתין. "סירבתי לרשום את לידתה של איימי (במסמכים רשמיים ובתעודת לידה) עד שקייטי נולדה, כי הן תאומות. רציתי לעשות את זה יחד". קייטי, כאמור, נולדה שלושה חודשים אחר כך. ואיך חוגגים ימי הולדת נפרדים לתאומות? "לעת עתה הן ראויות כל אחת ליום הולדת משלה – אחת ביוני ואחת באוגוסט. כל אחת תקבל עוגה עם כל התוספות", צחקה מריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully