וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כיצד מבחינה אמא לרביעייה בין בניה הזהים?

לטאן צ'אויון מסין יש ארבעה בנים זהים. כדי לסייע למוריהם ולחבריהם להבדיל ביניהם, גילחה האם על ראשיהם את המספרים 1-4. "אפילו אבא שלהם אינו יודע מיהו מי", הסבירה

החוק בסין אמנם מתיר להביא לעולם ילד אחד, או לכל היותר שניים באזורים מסוימים, כדי להתמודד עם החשש מפיצוץ אוכלוסין במדינה בעלת האוכלוסייה הגדולה בעולם. עם זאת, האיסור אינו תקף כשמדובר בלידה אחת, בה מגיחים לאוויר העולם ארבעה תינוקות. הבעיה מתחילה, אם כך, כאשר הארבעה זהים לחלוטין – וצריך למצוא דרך להבחין ביניהם.

טאן צ'אויון, אם לארבעה בנים זהים בני שש, מצאה פתרון יצירתי לסוגיה כשהחליטה לגלח על ראשיהם של ילדיה את המספרים 1-4. "הבנים שלי זהים, אפילו עבורי", הסבירה האם את הרעיון המקורי בראיון לעיתון המקומי "NEWS NOW". "אפילו עכשיו, אביהם אינו יודע לומר מיהו מי. לעיתים הוא מעניש את אחד הילדים על דבר שאחר עשה".

עם זאת, לדברי צ'אויון, התספורות הבלתי רגילות בוצעו בעיקר כדי לסייע למורי הילדים ולחבריהם לספסל הלימודים להבחין ביניהם. המורים, מצדם, העידו כי השינוי עשה את שלו.

לידה של רביעייה היא אירוע נדיר ביותר, המתרחש כאשר הביצית המופרית של האם מתפצלת פעמיים ויוצרת ארבעה עוברים, או כאשר הביצית המקורית מתפצלת וגם זו שאחריה. הסיכויים ללידת רביעייה קטנים בהתאם – רק אחת ל-700 אלף לידות.

רואים כפול: מאות השתתפו בפסטיבל תאומים בסין
תיעוד: נותח הפעוט שעובר אחיו נמצא בבטנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully