וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים כפול: מאות השתתפו בפסטיבל תאומים בסין

בבירת המדינה בה למרבית התושבים יש רק ילד אחד, נפתח היום האירוע בהשתתפות יותר מ-500 זוגות תאומים, שלישיות ואף רביעיות. "זה סוג של ברכה", אמרה ליו יאן, שהביאה את בניה לחגיגות

רויטרס

(צילום: רויטרס, קריינות: אביב אברמוביץ, עריכה: טל רזניק)

פסטיבל תאומים נפתח היום (ראשון) בבייג'ינג, בירת סין: לפחות 500 זוגות תאומים, שלישיות, ואפילו רביעיות, לבושים בבגדים תואמים, התייצבו באחד הפארקים בעיר כדי לחגוג את מצבם המיוחד, במדינה בה לרוב התושבים יש רק ילד אחד.

רבים מהסינים מאמינים שריבוי צאצאים מהווה ברכה גדולה, שכן ההורים יכולים להנות בעתיד מחברתם של הילדים ומעזרתם לעת זקנה, אך אם שואלים את דו ג'ון, אב לרביעייה, לא בטוח אם היתרונות עולים על החסרונות. "אחרי שהחזרנו אותם מבית החולים, השכבתי אותם בבית ולפתע קלטתי שהבית מלא בתינוקות", סיפר ג'ון. "תחשבו על זה, הייתי צריך להיעזר בקערה כדי להאכיל אותם בחלב. אחרי שכיבסתי את החיתולים שלהם, נעזרתי בכל מקום שיכולתי למצוא בחצר כדי לתלות אותם לייבוש. החיתולים פשוט היו בכל מקום. זו הרבה עבודה קשה. כל אחד במשפחה עבד ממש קשה בשנים הללו".

מנגד, יש גם מי שמסתכל על הדברים בצורה חיובית יותר - כמו ליו יאן, אם לתאומים, שמאושרת מן העובדה שלילדיה אין רגע דל. "גם כשהם יהיו גדולים, הם יארחו חברה וידאגו האחד לשני", אמרה "כשאני גדלתי, לעתים הרגשתי לבד והיה לי משעמם. אבל שניהם חיים עכשיו יחד, משחקים יחד, וכשהם חולים הם חולקים את הכאב שלהם זה עם זה. אני חושבת שזה סוג של ברכה".

כיאה לשמו, פסטיבל התאומים צפוי להימשך - איך לא - יומיים.

לקריאה נוספת
בגלל לחץ ציבורי: סין אסרה קרנבל אכילת כלבים
המלון עם הבראנץ' הכי מפנק והכי אסתטי שראיתם בחייכם
נמחקה מהמפה: עיר של 4 מיליון תושבים בסין בוטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully