וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל לחץ ציבורי: סין אסרה קרנבל אכילת כלבים

25.9.2011 / 12:55

ביריד הכלבים בעיר צ'יאנשי היה נהוג לחתוך כלבי מאכל לחתיכות ברחוב, בעודם בחיים. באחרונה נפוצה ברשת מחאה נגד המנהג האכזרי, בעקבותיה הודיעה הממשלה כי החל מהשנה תאסור לקיימו

ממשלת סין אסרה לקיים פסטיבל מסורתי במזרח המדינה, שבו היה נהוג לאכול בשר כלבים, לאחר שנחתכו לחתיכות ברחוב בעודם בחיים - בעקבות מחאה ציבורית שקמה נגד המנהג האכזרי. כך דיווחו בסוף השבוע שעבר כלי התקשורת במדינה.

על פי הדיווח סוכנות הידיעות הסינית שינהואה, הקרנבל המסורתי התקיים ב-600 השנים האחרונות בעיר צ'יאנשי שבמחוז ז'ג'יאנג האמיד, כדי לחגוג ניצחון צבאי מקומי. הוא נערך מדי שנה בחודש אוקטובר. "בשנות ה-80 הוחלף הקרנבל המסורתי ביריד מודרני, אך נמשכה מסורת אכילת הכלבים", דיווחה הסוכנות. "הרוכלים ביחיד החלו לפני כמה שנים לשחוט את הכלבים בפומבי, כדי להוכיח שבשרם טרי ולהרגיע את חששות הקונים, כי מדובר בבשר משומר".

ואולם, על פי הדיווח, בתקופה האחרונה נפוצו באינטרנט תצלומים של המנהג, וברשתות החברתיות בסין החלה להתעורר תרעומת רבה - שבעקבותיה החליטה הממשלה לאסור את קיום הפסטיבל. "יש לברך על התגובה המהירה של הממשלה", צוטט אחד הפעילים נגד המנהג. "אני מקווה שאכילת כלבים לא תהיה עוד מקובלת. זה לא קרנבל - זה טבח".

אכילת כלבים עדיין פופולרית בחלקים נרחבים של סין, אם כי המנהג מצוי בדעיכה. במקביל, חל בשנים האחרונות במדינה זינוק בפופולריות של החזקת כלבים כחיות מחמד - שבעבר נאסרה על ידי השלטונות בהיותה "מנהג בורגני".

ידיעות נוספות מסין בוואלה! חדשות:
נמחקה מהמפה: עיר של 4 מיליון תושבים בסין בוטלה
צפו: תקועים בין שמיים לארץ על רכבת הרים בסין
צפו: 64 ילדים סינים נדחסו לרכב הסעות
מתי ראוי ללמוד חינוך מיני? בסין זה מתחיל בגיל 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully