וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדו מהפסים: עשו סקס על המסילה – ונדרסו

תושבת אוקראינה חזרה מבילוי לילי עם בן זוגה כאשר השניים חשו דחף עז לקיים יחסי מין במיקום לא שגרתי. האישה מתה במקום, החבר איבד את שתי רגליו בתאונה

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הנסיעה הזאת הסתיימה ביעד הלא-נכון: אישה כבת 30 מאוקראינה נדרסה ומתה בשעה שקיימה יחסי מין עם בן זוגה – על פסי הרכבת. לפי הדיווח היום (שני) בעיתון "אינטרנשיונל ביזנס טיימס", התאונה אירעה במחוז זפורוזיה שבדרום-מזרח אוקראינה. השותף להרפתקה המסוכנת, בן 41, אושפז בבית חולים לאחר ששתי רגליו נקטעו כתוצאה מפגיעת הקטר.

שני האוהבים היו בדרכם הביתה לאחר בילוי לילי, כאשר חשו בצורך עז לתנות אהבים. לטענת המשטרה, שניהם היו שיכורים בשעת האירוע. "חזרנו מחברים", שחזר האיש בפני המשטרה. "חברה שלי ואני לא יכולנו להתגבר על הדחף הטבעי שלנו ורצינו לחוש ריגוש ליד פסי הרכבת". המשטרה במחוז פתחה בחקירה פלילית, בחשד שבני הזוג הפרו את תקנות הבטיחות המקומיות.

מסתבר כי אין זה המקרה הראשון שבו פעילות שאמורה הייתה להיות מהנה מסתיימת בנסיבות טרגיות. ב-2008 נהרגו גבר ואישה, בני 28 ו-25, כשנפגעו מרכבת משא בדרום אפריקה בשעה שהרעידו את הפסים בלהט. ככל הנראה, מדובר היה בזונה ובלקוח ששכר את שירותיה. נהג הקטר סיפר אז כי כאשר התקרב לנקודה שבה היו השניים, החל לצפור במטרה לסלק אותם מהמסילה, אולם הם "המשיכו בעסקיהם", כלשונו. בעיתון "סווטאן" הרואה אור במדינה דווח כי המקום היה "מלא בקונדומים משומשים כאשר המשטרה הגיעה לזירה".

לקריאה נוספת:
קיימו מין אוראלי בטיסה – ויישלחו למאסר?
כבאי לונדון: "היזהרו משימוש באזיקים בשעת הסקס"
הצמיד שיגלה לבן הזוג אם קיימתם יחסי מין לאחרונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully