וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיימו מין אוראלי בטיסה – ויישלחו למאסר?

בני זוג מארצות הברית החליטו להעביר את הטיסה ללאס וגאס באופן מסעיר במיוחד – לעיניהם ההמומות של הנוסעים הנבוכים. אם יימצאו אשמים במעשים, הם עלולים להיאסר ל-3 חודשים

מה שהיה בווגאס נשאר בווגאס? לא במקרה הבא. בני זוג מאורגון שבארצות הברית עלולים לשלם בחופש שלהם על החירות המוגזמת שהפגינו בטיסה ללאס וגאס בחודש יוני האחרון, אז נתפסו מקיימים יחסי מין אוראליים על ידי הנוסעים ההמומים שישבו בכיסאות הסמוכים.

מטוס אילוסטרציה. AP
אהבה בשחקים? לא לפי השכנים/AP

לפי כתבי האישום, שהוגשו בשבוע שעבר לבית המשפט בלאס וגאס, נוסע שישב בצד השני של המעבר במטוס הבחין בג'סיקה סטרובל בת ה-33, "מבצעת מין אוראלי ומגרה את איבר מינו של נוסע שישב ליד החלון במושב שלידה", בן זוגה כריסטופר מרטין. "לאחר שהאקט המיני הסתיים", נכתב, "ניקתה האישה עצמה והגבר החזיר את איבר מינו למכנסיים". לפי כתב האישום, בשלב זה הניח מרטין את ידיו על מכנסיה של בת זוגו והחל לענג אותה.

אולם בזאת לא תמו מעלליהם של סטרובל, עובדת בסלון יופי, ושל מרטין, בעליו של כרם ענבים. "בהמשך הטיסה, אחרי שהוגשו שתייה וחטיפים קלים, שוב ביצעה האישה מין אוראלי בנוסע", כך לפי כתב האישום. אם לא די בכך, מסתבר שלקראת סוף הטיסה הרים מרטין את חולצתה של זוגתו והחל לנשק אותה בחזה.

לפחות שניים מהנוסעים החליטו שאינם יכולים עוד לסבול את הרפתקאותיו של הזוג הסורר וקראו לדיילת על מנת להתריע על המתרחש בכיסא שליד המעבר. "זה לא החינוך המיני שרציתי להעניק לילדיי המתבגרים", אמרה אחת הנוסעות הזועמות לדיילת, לפי ה"דיילי ניוז". הדיילת מצדה נזפה בסטרובל ובמרטין, ושכנעה אותם לקחת הפסקה קלה מהמעשים. עם הנחיתה בעיר החטאים עוכבו השניים לחקירה על ידי משטרת לאס וגאס. אם הם יימצאו אשמים במעשים, כל אחד מהם עלול למצוא עצמו במאסר של עד 90 ימים – כל אחד בתא משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully