וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמיד שיגלה לבן הזוג אם קיימתם יחסי מין לאחרונה

יש לכם אומץ לענוד את זה? צמיד שהחלו לשווק לאחרונה בארה"ב ובבריטניה עוקב אחר כל פעולה, מהרגלי האכילה, השינה והספורט – ועד טיבם של חיי האהבה. תתפלאו לדעת מי משתמש בו

כדאי לכם לחשוב טוב לפני שאתם עונדים את התכשיט הזה: צמיד חדש שהחלו לשווק לאחרונה בארצות הברית ובבריטניה יסייע לכם להקפיד על אורח חיים בריא ולעקוב אחר הרגלי השינה, קצב הלב והתזונה שלכם. אבל מעניינת יותר היא העובדה שהוא יסייע למשתמשים – ולבני ובנות זוגם – לעקוב אחרי חיי האהבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השרים הבריטים כבר ניסו אותו. הצמיד החדשני/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצמיד, המשווק תחת המותג Jawbone, יכולת לאסוף נתונים שונים על העונד אותו, כמעט בכל תחומי החיים. כך, במבט חטוף, יוכלו המשתמשים לדעת אם בן או בת הזוג קיימו יחסי מין לאחרונה, ועד כמה הם נהנו מהם. המכשיר החדשני, כך טוענים המפתחים, ישים סוף לזיוף האורגזמות, שכן הוא עוקב אחר הגוף שנייה אחר שנייה ומשדר חיוויים שונים.

הצמיד מתואם כל העת עם אפליקציה סלולרית המספקת למשתמש עצות לאורח חיים בריא יותר. בין היתר, החיישנים המותקנים בצמיד עוקבים אחר הגוף גם בשינה, כך שהוא "יודע" כמה זמן לקח לכם להירדם וכמה עמוקה שנתכם. האפליקציה אף מעודדת את עונדי הצמיד לצלם כל ארוחה, על מנת לתעד היכן ומתי היא נאכלה, ומה היא כללה. חלק מהצמידים אף יוצרו כך שיוכלו להיענד בכל שעות היממה, גם בשעת המקלחת.

אם שאלתם מי מסכים לשאת על ידו אחריות כבדה שכזו, מסתבר שלפחות שני אנשים – שר האוצר של בריטניה, ג'ורג' אוסבורן, ועמיתו שר החינוך מייקל גוב. הצמיד של שר האוצר אוסבורן, כך דיווח ה"דיילי מייל" הבריטי, משמש אותו לביצוע מעקב אחר הרגלי השינה ומשטר הריצה שלו. גרגורי פרנשטיין בלוגר, העונד את הצמיד, כתב בהתלהבות באתר "טק-קראנץ'": "יש כל מיני סטטיסטיקות מהנות שיעזרו לבני זוג בחיי המין שלהם. אפשר לעקוב אחר הזמן הממוצע של קיום יחסי המין לאורך עשור, מספר הפעמים שעושים את זה אחר הצהריים, או איכות השינה של כל אחד מבני הזוג כאשר הם ישנים "כפיות" או לא". הוא אף הביע תקווה שהצמיד החדשני "יפחית את הבגידות ויעודד שיחות כנות על מידת הסיפוק מיחסי המין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully