וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מי ניצחה באליפות העולם ב"סקס באוויר"?

זה אחר זה עולים גברים ונשים לבמה, מתחככים באוויר, שולפים לשון ומבצעים מין אוראלי- באוויר. במנהטן נערכה, זו השנה הרביעית ברציפות, אליפות ה"אייר - סקס"

גל החום שפוקד בימים אלה את ניו יורק הוא לא הסיבה היחידה שגורמת לתושבי העיר להזיע. באליפות "אייר-סקס" (סקס באוויר) הרביעית שנערכה במנהטן התחרו מיטב המתחככים ומבצעי המין אוראלי באוויר זה בזה, כדי לזכות בתואר האדם שיודע הכי טוב איך לקיים יחסי מין, באוויר. החוקים פשוטים: תמיד חייב להיות בן זוג דימיוני איתך על הבמה וכל האורגזמות חייבות להיות מדומות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה התחיל לפני ארבע שנים כפארודיה על תחרויות נגינת גיטרה באויר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה התחיל לפני ארבע שנים כפארודיה על תחרויות נגינת גיטרה באויר ("איר-גיטר") וגדל לממדים עצומים: תחרות המתקיימת ב-14 ערים ומוגדרת כ"אליפות העולם". גברים ונשים מתחרים בנפרד והם עולים לבמה לבצע את ה"אקט" שלהם מול אולם מלא, כששלישיית שופטות מבקרת אותם על החוש הקומי, הביצועים המיניים והאנרגיה המינית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השופטות מבקרות אותם על החוש הקומי, הביצועים המיניים והאנרגיה המינית./מערכת וואלה!, צילום מסך

המנצחת, זו השנה השניה ברציפות, נקראת "ג'ם אאוט וויט מי קלאם אאוט" (שזה בתרגום חופשי - "אני מבלה עם איבר המין שלי בחוץ") שלבשה חלוק של גיישה יפנית, משקפי סבתא, מסלסלים בשיער ושדיים מפלסטיק. בהופעה שלה היא השתתפה בסצינה בה בעלה (הדימיוני) מת והיא משתמשת ב"כוחותיה המיניים" להחזיר אותו לחיים באמצעות שימוש בשיניים שלה על איבר מינו. "לא הופתעתי שהיא ניצחה שוב" אמר המנחה כריס טרו, "היא יודעת איך לנצח והיא רוצה את זה. היא ללא ספק אחת מהטובים בעולם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנצחת - Jam Out With My Clam Out/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככה זה נראה

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully