וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת פורנו בבריטניה: רוצה סקס במחשב? תצהיר מראש

ראש הממשלה קמרון הכריז על רפורמה, במסגרתה יותקנו מסנני תוכן בכל מחשבי המדינה, למעט אצל מי שיבקש להימנע מכך. הוא ביקש את שיתוף הפעולה של הספקיות – ואיים בחקיקה

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, הודיע היום (שני) על רפורמה במסגרת המאבק בפורנוגרפיה, במסגרתה תכנים מיניים יסוננו במחשבים ברחבי המדינה כברירת מחדל. פורנוגרפיה תיקלט רק אצל אזרחים שיודיעו במפורש כי הם מעוניינים בכך.

"אין בכוונתי להטיף מוסר או לעורר פחד", אמר קמרון, "אך הגיע הזמן לפעול. אני מרגיש זאת הן כפוליטיקאי והן כהורה".

ההסכם יצא לדרך אחרי שגובש עם ארבע חברות האינטרנט הגדולות הפועלות בבריטניה, ככל הנראה בתום מגעים ממושכים מאחורי הקלעים. קמרון רמז שאם ענקיות אינטרנט כגון גוגל לא ישתפו פעולה לפי הנדרש בהסכם, הפרלמנט יכפה אותו עליהן בחקיקה.

ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון משחק במחשב. יולי 2013. GettyImages
קמרו גולש באינטנרט בבית ספר יסודי בלונדון, החודש/GettyImages

לדברי קמרון, הזמינות הקלה של פורנוגרפיה באינטרנט "משחיתה את הנעורים". לפי התכנית הממשלתית, עד סוף 2014 ספקיות האינטרנט יפנו למיליוני הלקוחות בבריטניה ויתקינו עבורם מסנני תוכן, אלא אם הלקוח יבקש לחתום על טופס אי-ההסכמה. התעלמות מהטפסים או אי-חתימה עליהם תיחשב כהסכמה להתקנת המסננים.

הרפורמה מחמירה את הענישה על אחזקת חומרי פדופיליה

הרפורמה כוללת צעדים נוספים, המחמירים באנגליה ובוויילס את הענישה הפלילית על אחזקת פורנוגרפיה המציגה תכני אונס. לדברי קמרון, מדובר בצעד שנועד להפוך את בריטניה למקום שבו יהיה קל יותר "להבחין בין טוב לרע". כמו כן, החוק יאסור על מנועי החיפוש להשיב תוצאות במקרה של הזנת שאילתות לחיפוש פדופיליה.

"יש לי מסר ברור מאוד לגוגל, לבינג, ליאהו ולשאר החברות", אמר קמרון. "מוטלת עליכן חובה לפעול, וזו חובה מוסרית (...) היעזרו במוחות הגדולים שיש לכם כדי לגרום לזה לקרות. אינכן חלק נפרד מהחברה. אתם חלק מהחברה שלנו, ואתם ממלאים בה חלק חשוב".

לפני שבע שנים, בעודו באופוזיציה, קמרון נעמד לצד ההורים ומיתג את עצמו כמתנגד חריף לפורנוגרפיה. הוא גם תקף בחריפות חברות שמכרו לילדים מזון לא-בריא וכאלה ששיווקו לילדים בגדי ים חושפניים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully