וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת האובדת רצחה את אמה - ונורתה על ידי אביה

דרמה בפנסילבניה: הבת שלא הייתה בקשר עם המשפחה במשך 20 שנה הגיעה בליל שישי לבצע רצח מסתורי; אביה הרג אותה בלי לדעת במי מדובר. המשטרה המקומית מנסה לפצח את הפרשה

עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

רצח מסתורי מסעיר את מדינת פנסילבניה בארצות הברית: אישה בת 43, שלא הייתה בקשר עם הוריה, הגיעה בערב שישי האחרון לבית המשפחה כדי לרצוח את הוריה - ונורתה למוות בידי אביה.

בערב שישי האחרון, צלצל פעמון הדלת בביתם של רוברטה וג'ון פרו בעיירה הקטנה אשוויל. האם פתחה את הדלת וגילתה שם את בתה, ג'וזפין בת ה-43, יחד עם גבר נוסף שלא הכירה, כששניהם אוחזים ברובים קצוצי קנה. לפני שהספיקה להבין מי עומד מולה, ירו בני הזוג בראשה של האם והרגו אותה. הגבר הנוסף היה בעלה של ג'וזפין, ג'פרי רקינג'ר בן ה-43. אלא שרוברטה לא הייתה הקורבן היחידי במקרה; לאחר שירו בני הזוג ברוברטה, הם המשיכו וירו בבנה בן ה-47, ג'ון פרו הבן, שהיה נוכח בבית, שמותו נקבע בהמשך.

אב המשפחה, השורד היחיד מבני הבית, מיהר לחדר השינה ושלף את רובה הציד שברשותו. מיד לאחר מכן פתח באש לעבר זוג הרוצחים. ג'פרי מת במקום וג'וזפין מתה מפצעיה בבית החולים זמן קצר לאחר מכן. כוחות המשטרה שחקרו את האב מסרו לערוץ המקומי WETM כי הם "מאמינים שלא היה לו מושג שזו הייתה בתו עד לאחרי המעשה, רק אז הכל התברר".

עוד נמסר כי ההורים ג'ון ורוברטה פרו לא דיברו עם בתם במשך 20 השנים האחרונות. המשטרה הגדירה את המעשה כרצח מתוכנן היטב: "ברור כי שניהם הגיעו לבית במטרה להוציא לפועל תוכנית – מתקפה קטלנית על המשפחה". כוחות המשטרה ביצעו סריקות במקום ומצאו תחמושת נוספת ומיכל דלק במכוניתם של זוג הרוצחים. חקירת האירוע ממשיכה, והמשטרה מנסה להבין מה הביא את ג'וזפין ובעלה לבצע את הרצח.

לקריאה נוספת
אימהות ורוצחות: הנשים האכזריות בחזית הטבח הנאצי
האם מירושלים הודתה ברצח ילדיה: ”לא הייתי אימא טובה”
טרגדיה בפנסילבניה: אב ירה בשוגג בבנו בן ה-7, שנהרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully