וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מירושלים הודתה ברצח ילדיה: "לא הייתי אימא טובה"

25.9.2013 / 15:59

קרינה בריל בת ה-36 נחקרה אמש בעודה מאושפזת בהדסה עין כרם לאחר שניסתה לשים קץ לחייה, והודתה ברצח ילדיה בני ה-7 ו-5. היא סיפרה כי ראשית רצחה את בנה, ולאחר מכן את בתה

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

קרינה בריל, האם החשודה ברצח שני ילדיה בשכונת ארנונה בירושלים ביום שני שעבר נחקרה אתמול (רביעי) בשעות הערב. היא הודתה ברצח וסיפרה בחקירתה כי עשתה זאת משום ש"לא הייתי אימא טובה". בחקירתה תיארה את שעשתה: ראשית רצחה את בנה, איגור בן השבע, ולאחר מכן את בתה מירה בת החמש. היא אישרה את עדות אחותה, לפיה זו ניסתה למנוע ממנה לפגוע בילדיה.

החקירה לא נמשכה זמן רב מאחר שמצבה הבריאותי לא אפשר זאת. היא סיפרה כי היא זוכרת הכל ועשתה זאת במודע. חקירתה צפויה להתחדש ביום שישי או בתחילת שבוע הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא הייתי אימא טובה". קרינה בריל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול הותרה לפרסום זהותה של בריל, עולה חדשה בת 36 מרוסיה. בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול את מעצרה של בריל בהיעדרה בשמונה ימים. האם עדיין מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שניסתה לשים קץ לחייה.

שני הילדים נמצאו ביום שני שעבר בדירה בשכונת תלפיות בירושלים, כשהם ללא רוח חיים. אמם של השניים נמצאה לידם, כשהיא פצועה באורח קשה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם של הילדים, שעל גופם אותרו סימני דקירה. בריל פונתה לבית החולים כשהיא סובלת אף היא מפצעי דקירה, שם עברה ניתוח.

לאחר הרצח, התברר כי לפני כחודש יצרו גורמי הרווחה בעיריית ירושלים קשר עם האם, שטענה כי יש לה קשיים עם בנה בן השבע, והחל הליך בירור והיכרות בשיתוף פעולה מלא מצדה. "האם נפגשה עם גורמי הרווחה ועם פסיכולוג באופן רציף ושיתפה פעולה בהליך הטיפולי", נמסר. לטענת העירייה, "גורמי הטיפול לא אבחנו כל סימנים או רמזים כלשהם שיכולים להעיד על התנהגות חריגה או סכנה ממשית לאם או לילדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרינה ושני ילדיה, איגור ומירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעמוד הפייסבוק של האם ניתן ללמוד על המצב הנפשי שבו הייתה שרויה לאחרונה. לפני כחודשיים, בעודה נופשת עם שני ילדיה, ציטטה ברשת פסוקים מספר קהלת: "לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמים. עת ללדת ועת למות, עת לטעת ועת לעקור נטוע, עת להרוג ועת לרפוא". במהלך התקופה האחרונה היא גם נהגה לכתוב בפייסבוק על מקרי רצח שבהם היו מעורבים יהודים, ואף צירפה תמונה מזירת הרצח בירושלים שבו נורו למוות עו"ד נתן ז'ורנו ובתו ימית בבניין כלל.

מהמידע ששיתפה בעמוד שלה עולה כי לפי שעלתה ארצה, עבדה האישה בספרייה הבינלאומית לספרות במוסקבה. בריל הכירה את בעלה, נגן ג'ז ידוע, במסגרת עבודה משותפת והיא נהגה ללוות את הופעותיו של בעלה בנגינה. עם השנים, נולדו לבני הזוג שני הילדים. היא הגיעה לישראל לבדה עם שני ילדיה, והשאירה מאחור את הוריה ברוסיה. לאחרונה הייתה מובטלת.

רצח הילדים בירושלים - כותרות אחרונות
האם החשודה ברצח ילדיה: קרינה בריל עולה מרוסיה
נקברו הילדים שנרצחו בידי אמם: "הכאב מגיע עד רוסיה"
רצח הילדים בירושלים: האב הגיע לתשאול במשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully