וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעצר המרגל – מזימה למניעת התקרבותנו למערב"

התגובה האיראנית למעצרו של עלי מנצורי לא איחרה לבוא: בעיתון "טהראן טיימס" נטען כי ישראל "במצב של בקרת נזקים" עקב ביקורו המוצלח של רוחאני באו"ם. "צעד שאינו מפתיע"

מערכת וואלה!

איראן מגיבה על מעצר המרגל עלי מנצורי שעליו הודיעה אתמול ישראל: "בצעד שמראה כי ישראל נכנסה למצב של בקרת נזקים עקב ביקורו המוצלח של הנשיא חסן רוחאני בעצרת האו"ם, המשטר הציוני הודיע ביום ראשון כי הוא עצר מרגל הקשור לכאורה לאיראן", נכתב הבוקר (שני) בעיתון "טהראן טיימס" על מעצר האזרח האיראני-בלגי, שהופעל על ידי משמרות המהפכה.

"מכיוון שישראל תמיד מנסה לעשות לאיראן דמוניזציה, אין מדובר בצעד מפתיע". "ההודעה, שבאה במקביל לביקורו של ראש הממשלה הישראלי בנימין נתניהו בארצות הברית, היא הצעד הראשון של המשטר הציוני במזימתו למנוע את הפשרת היחסים בין איראן לבין המערב, שהיו תקועים עקב תכניתה הגרעינית של איראן", הוסיף העיתון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המרגל עלי מנצורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד נכתב בעיתון האיראני כי ההודעה על המעצר, "שתואמת את התעמולה הישראלית נגד איראן, זכתה לחשיפה מועטה בתקשורת המערב. אנליסטים פוליטיים רבים ראו בכך ניסיון זול שנועד לחתור תחת מאמציו של רוחאני להראות את פניה האמיתיות של איראן בעצרת האו"ם. העיתון מסכם כי צעדי הפיוס בין איראן לארצות הברית, ובפרט שיחת הטלפון ההיסטורית בין שני הנשיאים ביום שישי, ללא ספק "הדאיגו את ישראל".

לקריאה נוספת:
הותר לפרסום: סוכן מודיעין איראני נעצר בישראל
כך מתנהלת מלחמת המוחות בין כוח קודס לשב"כ
מי הוא המוח שהפעיל את המרגל האיראני?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully