וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא גמביה באו"ם: הומואים - סכנה לקיום האנושי

הדיקטטור האפריקני ניצל את נאומו בעצרת הכללית להשתלחות חסרת רסן, כשאמר כי הומוסקסואליות "יותר קטלנית מאסונות טבע". בעבר איים לכרות את ראשיהם של הומואים במדינתו

נשיא גמביה, יחיא ג'אמה, ניצל את נאומו היום (שישי) בעצרת האו"ם בניו יורק כדי להשתלח בהומוסקסואלים ובלסביות, וכינה את ההומוסקסואליות "אחת משלוש הסכנות הגדולות ביותר לקיום האנושי", לצד תאוות בצע ושאיפה אובססיבית לשליטה עולמית. לטענתו, הגורמים האלו "יותר קטלניים מכל אסונות הטבע יחדיו".

הנשיא, שתפס את מקומו בשלטון בהפיכה בשנת 1994, לא מסתיר את דעותיו השנויות במחלוקת בנושא. כך למשל, בנאום שנשא במרץ לרגל פתיחת מושב הפרלמנט במדינה, קרא ג'אמה לשלום בגמביה, הבטיח לעקור מהשורש פשיעה במדינה, וקינח באזהרה להומוסקסואלים להתרחק מהאזור, "או שיתמודדו עם השלכות חמורות", כך דווח בעיתון היוצא לאור בגמביה, Freedom Newspaper. ב-2008 אף איים כי הומואים שלא יעזבו את המדינה - ראשם ייערף.

ג'אמה ידוע באגרוף הברזל שלו ובהשתקה שיטתית של מבקריו. ג'אמה הוסיף במסר להומוסקסואלים כי הם "אינם רצויים בגמביה. אם נתפוס אתכם, תתחרטו על היום בו נולדתם. להרשות הומוסקסואליות משמעה להרשות זכויות שטניות".

בראיון נוסף שהעניק אחרי אותו נאום לעיתון The Point במדינה, פנה ג'אמה למדינות המערב, שמעניקות לו סיוע כלכלי רב: "אם אתם רוצים שאני אפגע באלוהים כדי לקבל תמיכה, אתם עושים טעות גדולה. לא תשחדו אותי לעשות מעשי כפירה". בעבר אף זכה ג'אמה לביקורת לאחר שהצהיר כי ביכולתו לרפא את מחלת האיידס בעזרת משחת גוף טבעית ובננות.

לקריאה נוספת
תרופה לאיידס? אצל נשיא גמביה
האפיפיור בהתבטאות היסטורית: יש לקבל הומואים לחברה
האו”ם: מספר הנדבקים ב-HIV והמתים מאיידס בירידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully