וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומלס השליך צעירה אל פסי הרכבת - והיא ניצלה

הסטודנטית בת ה-21 עמדה בתחנת הרכבת התחתית בניו יורק וקראה ספר אלקטרוני כשלפתע חסר בית התגנב מאחוריה ודחף אותה לפסים, משום שסרבה לתת כסף. "היא לא ראתה את זה מגיע"

מאיה לגאט, סטודנטית בת 21, עמדה בתחנת הרכבת התחתית בניו יורק וקראה ספר אלקטרוני כשלפתע אדם חסר בית התגנב מאחוריה ודחף אותה לפסים, בעוד שהרכבת מתקרבת לעברה – כך דיווח השבוע הניו יורק פוסט.

"היא לא ראתה את זה מגיע," אמר גורם בכיר במשטרה המקומית, בעוד שלגאט מתאוששת מניתוח ראשון מבין כמה ברגלה שהתרסקה מהנפילה ומצבה, שהוגדר ראשית קריטי, התייצב. "היא הייתה על הרציף, קראה ב'קינדל' שלה והוא הגיח מאחורי עמוד", סיפר. "הוא נשען על העמוד מאחוריה ואז תפס אותה בשתי ידיו והשליך אותה לפסים. הוא לא אמר מילה", הוסיף הגורם שתיאר את המקרה המזעזע שאירע בשעת העומס של הבוקר. על פי מספר דיווחים, הוא עשה זאת לאחר שסירבה לתת לו כסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא נשען על העמוד מאחוריה ואז תפס אותה בשתי ידיו והשליך אותה". לגאט/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדי ראייה רבים ומצלמות האבטחה זיהו את החשוד – הווארד מיקנס בן ה-39, חסר בית שתואר על ידי הרשויות כקבצן המשוטט כמעט מדי יום באותה התחנה. מאיה הצעירה חולצה, ונוסעים תפסו במיקנס עד ששוטרים הגיעו לעצור אותו.

למיקנס היסטוריה ארוכה של אלימות וסמים, אשר נכלא שלוש פעמים באשמת תקיפה, שוד מזוין ומכירות סמים. הוא נעצר בחשד לניסיון רצח מדרגה שנייה. כשעמד מול השופט, מלמל מיקנס "המערכת מושחתת" וכי הוא "אשם, אבל יש לי הסבר". כשהורה השופט שהוא ייבחן על ידי פסיכיאטרים, שאל מיקנס: "אתה יכול לוודא שהם לא (פסיכיאטרים) צבאיים? אני פשוט לא רוצה שהם ידרסו אותי".

עוד בנושא
נוסע סמוי: כריש ”תפס טרמפ” מתחת למושב הרכבת
תיעוד: השתולל בעירום ותקף נוסעים בתחנת הרכבת
צפו: קפצה אל מסילת הרכבת כדי להציל אדם שנפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully