וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע סמוי: כריש "תפס טרמפ" מתחת למושב הרכבת

נוסעי הרכבת התחתית בניו יורק רגילים לשיכורים ולעכברושים, אך דבר כזה הם עוד לא ראו: כריש מת בקו הנוסע לקווינס. הם התעללו בפגר עד שהגיעו פקחי התברואה. "הקרון הצחין"

גם אם שמה יצא לשמצה בשל החולדות המאכלסות את הרציפים שלה, הרכבת התחתית בניו יורק (סאבווי) נחשבת לאחת ממערכות התחבורה היעילות ביותר בעולם.

כל עוד אינה מושבתת מסיבה כזו או אחרת, הרכבת התחתית המפורסמת של ניו יורק משרתת כשמונה מיליון תושבים מדי יום.

הרכבת זכתה ביום רביעי לפנות בוקר לפרסום שלילי נוסף: הפעם לא היה מדובר בשיכורים שהתפרעו באחד הקרונות אחרי בילוי לילי, אלא בהפתעה מתחת לאחד המושבים: כריש.

למרבה המזל, הנוסע הסמוי לא היה במצב-רוח לנשיכה: הדג היה מת. תיעוד המוני בטוויטר של המקרה כלל בחלקו צילומים שהעידו על התעללות בפגר של בעל החיים.


צפו בדיווח של הוול סטריט ג'ורנל על המקרה:

תמונותיו של האורח הלא-קרוי הופצו ברשתות החברתיות, ובין היתר הוא הוצג כשהוא נראה כמחייך או זועף. מקומונים בעיר פרסמו תמונות שבהן נוסעים שדווקא התלהבו מהפגר המת שחלק עמם את הקרון, תחבו לפיו סיגריות, והציבו ליד הדג פחית של משקה אנרגיה "רדבול" וכרטיס מטרוקארד ("חופשי-חודשי").

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכריש המת מתחת למושבי הרכבת התחתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

יצוין כי החוק מתיר לנוסעים להעלות לקרונות הרכבת התחתית כל סוג של בעל חיים, כולל כרישים, "כל עוד הם מאובטחים כראוי ונעולים בכלוב".

הכריש הצהבהב, כשישים סנטימטרים אורכו, הסתנן לרכבת שנסעה בקו N ואותר בכניסה לרובע קווינס. אחד הנוסעים סיפר לבלוג הניו יורקי "גותהאמיסט" כי הבחין בכריש עוד ברחוב 34.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש מי שהתעקש להתעלל בפגר ולהציב אביזרים מסביבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פקחים של רשות התחבורה המטרופולינית (MTA), החברה המפעילה את הרכבת התחתית, עלו על הקרון בקווינסבורו פלאזה, והשליכו את הכריש המת לאשפה. סוג הדג טרם זוהה. אחד הפקחים סיפר כי כשהגיע לאסוף את הפגר, גילה שהקרון היה ריק - ככל הנראה מסיבה טובה.

אחד הנוסעים ברכבת, ברנדון סנצ'ז, סיפר כי חשב תחילה שמדובר בבובה שהונחה בקרון כמתיחה לרגל "שבוע הכריש" המצוין עד סוף השבוע בארה"ב. "היה שם ריח נוראי", אמר, "הקרון הריח מסירחון ומרקב", סיפר


גם בוואלה! חדשות מציינים את שבוע הכריש
הפתעה בת 260 מיליון שנה: "כריש שטן" עם קרניים
צפו בתמונות: כריש באורך 12 מטר נתפס בפקיסטן
תיעוד מחריד: כריש הרג תיירת בחוף פופולרי בברזיל
זוועה בחופשה: כריש נגס בבת 15 - ושחה עם חצי גופה
”כריש מפלצת” נלכד ונהרג - והמדענים זועמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully