וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: השתולל בעירום ותקף נוסעים בתחנת הרכבת

אדם מסומם נכנס לתחנת הרכבת התחתית בסן פרנסיסקו עירום כביום הוולדו והחל להתקיף את העוברים ושבים. המשטרה הגיעה לשם כעבור דקות עצרה את האיש וסגרה את התחנה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

התפרע, הרביץ והשוויץ בתרגילי קרקע – והכל כביום היוולדו: השתוללות חסרת רסן בתחנת רכבת תחתית בסן פרנסיסקו של צעיר עירום ומסומם לחלוטין, שניסה לתקוף מינית את העוברים והשבים. האירוע קרה אמנם לפני חודש, אך התמונות נחשפו רק לאחרונה.

האישה שתיעדה את האירוע כולו בטלפון הנייד שלה היא עובדת התחנה, שהצליחה לסייע לאחת הנשים שהותקפו ולהכניסה לדוכן כרטיסים סגור, כשההלם עדיין ניכר עליה. "אלוהים, אני לא מאמינה לזה", נשמעה האישה קוראת. רבים ניסו להתעלם ממנו ולחלוף על פניו בתוך המהומה שיצר, אך חלקם לא יצאו משם בשלום.

בינתיים מחוץ לקופה, האיש המשיך להשתולל. הנוסעים סיפרו כי ירק לעברם ואף הטיל את מימיו, ובצילומים הוא נראה תוקף נשים וגברים כאחד. מרבית הנוסעים נראו המומים מהמתרחש, אך היה גם מי שניסה לפגוע בתוקף בחזרה.

עד ראייה סיפר כי האיש התפשט טרם נכנס לתחנה "התרוצץ סביבה וקפץ על מכוניות". רק כעבור דקות ארוכות הגיעו השוטרים, אחרי שהצילום כבר נפסק, השכיבו את האיש על הרצפה, עצרו אותו, הוציאו אותו על אלונקה וסגרו את תחנת הרכבת התחתית. לא ברור מה בדיוק עלה בגורלו, דבר אחד בטוח: אם חיפשתם עוד הוכחה לנזקים האפשריים של השימוש בסמים, הרי היא לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully