וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התערטל באולפנה, ונפצע בנפילה מהגג כשברח מהבנות

רמי שני

20.2.2012 / 17:53

עובד זר מסודן חשוד שחשף את איבר מינו בפני תלמידות באשקלון. כשהזעיקו עזרה, הוא נמלט לגג בית הספר, וכשקפץ ממנו שבר את שתי רגליו ונפצע בראשו. הוא מאושפז במצב קשה

"געוואלד, הוא מוריד את המכנסיים, מהר, לתפוס אותו!" – כך תיארו תלמידות אולפנה באשקלון את המרדף שניהלו בצהריים (שני) אחר צעיר, החשוד כי ניסה להטריד אותן מינית.

לדבריהן, עובד זר בן 25 מסודן, קפץ מעל לגדר והסתנן למוסד החינוכי. כשהבחין בכמה ילדות הוא הפשיל את מכנסיו וחשף בפניהן את איבר מינו. במהרה, החל מרדף ברחבי האולפנה אחר הצעיר המעורטל. הוא נמלט לגג המבנה, שם הסתתר. הוא קפץ מהגג וכשנחת על הארץ שבר את שתי רגליו ונפצע קשה בראשו.

על פי מעט המידע שנמסר למשטרה עד כה, לאחר שפרץ לתחום המוסד, הצעיר הספיק לגעת בידיו באחת הבנות, שנמלטה ממנו בבהלה. חברותיה החלו לרדוף אחריו, והצעיר ככל הנראה הצליח לטפס על גג אחד המבנים במקום בעזרת משקופים. ככל הנראה, הוא נבהל כשראה את בנות האולפנה מתקרבות אליו, מלוות בתגבורת שהזעיקו, וקפץ לקרקע מגובה שישה מטרים.

צוות של מגן דוד אדום שהוזעק לאולפנה טיפל בצעיר הפצועה ופינה אותו במצב קשה לבית החולים ברזילי באשקלון. לאחר מכן הוא הועבר לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם הוא נתון בהשגחה. חוקרי משטרה הוזמנו לבית הספר ופתחו בחקירה.

עוד בנושא:
אזרחי דרום סודן יגורשו: "מה יהיה עם הילדים?"
העובדים הזרים ממתינים לשיחה שתגזור את גורלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully