וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: כוחות ביטחון התפרשו במעוז חיזבאללה

מאות אנשי ביטחון וחיילים יחלו בהקמת מחסומים בדאחייה לאחר שכבר השתלטו על חלק מהמחסומים הקיימים של הארגון. שר הפנים הביע תקווה שאותם האמצעים ינקטו גם בעיר טריפולי

כוחות הביטחון של לבנון החלו היום (שני) להתפרש במעוז חיזבאללה דאחייה שבפרבריה הדרומיים של ביירות. הצבא, כוחות של ביטחון הפנים ואנשי ביטחון כלליים יחלו בהקמת מחסומים ובהשתלטות על המחסומים הקיימים של הארגון באזור. אנשי חיזבאללה החלו לנטוש את עמדותיהם ופינו את הדרך לכוחות – כך דיווחו ברשתות הטלוויזיה במדינה.

פרישת הכוחות החלה בשעות אחר הצהריים, כשיחידה של הצבא השתלטה על מחסום באחת משכונות הדאחייה באזור השעה 16:30. יחידות אחרות החלו לאחר מכן בהשתלטות על מחסומים בשכונות סמוכות. על פי האתר מהארנט הלבנוני, חיזבאללה נטשה את העמדות רק לאחר הגעת כוחות הביטחון. בערוץ אל ג'דיד דווח כי הכוחות ישתלטו על 60 הכניסות לדאחייה וסמטאות שונות.

הכוח בדאחייה כולל 100 אנשי ביטחון כללי, 300 חיילים ו-400 אנשי ביטחון פנים. שר הפנים מרוואן שרבל אמר כי הפרישה "נועדה להרגיע את התושבים ולהעניק להם תחושת ביטחון. התושבים צריכים לתמוך בכוחות הביטחון ואסור להם לפקפק במיומנותם וביכולתם". עוד הוסיף :"אני קורא לתושבי הדאחייה לשתף פעולה עם כוחות הביטחון, שהתפרשו כדי לשמור על ביטחונם". הוא הביע תקווה כי אותם האמצעים שנקטו בהם בדאחייה ייושמו בהמשך גם בעיר הצפונית טריפולי, שנפגעה מפיגוע כפול בשני מסגדים בחודש שעבר.

לקריאה נוספת
פיצוץ במעוז חיזבאללה בביירות; ”22 הרוגים במקום”
העוקץ הלבנוני: חיזבאללה נעזר בכלבי גישוש מחשש למטענים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully