וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידני: נחש שהתגלה במטוס עיכב 370 נוסעים

"נחשים על המטוס" - הגרסה האמיתית והזעירה: נחש בודד הביא לקרקוע טיסה משדה התעופה הבינלאומי של סידני. הנוסעים הועברו לטיסה חלופית; לא ברור כיצד הגיע הזוחל למטוס

מטוס בואינג 747 של חברת התעופה האוסטרלית "קוואנטס" קורקע אתמול (ראשון) אחרי שנמצא נחש זעיר בפתח המטוס. הנחש, באורך של לא יותר מ-20 סנטימטרים, נמצא ליד דלת המטוס כמה רגעים לפני ש-370 נוסעיו היו אמורים לעלות לטיסה בשדה התעופה הבינלאומי בסידני. מחברת התעופה נמסר כי הנוסעים הועברו לבתי מלון במהלך הלילה ועזבו את סידני במטוס חלופי למחרת בבוקר.

הנחש נלקח לבחינה על ידי חוקרי משרד החקלאות האוסטרלי, ולבסוף זוהה כנחש מסוג כרכן מנדריני, הנפוץ באסיה. בשיחה עם הגרדיאן הבריטי, שיבחה דוברת משרד החקלאות את צוות המטוס ואמרה: "המקרה מצביע על חשיבות המאמצים המשותפים למשרד החקלאות ולצוות בשדה התעופה בזיהוי וטיפול בסיכונים חמורים שכאלו".

לא ברור עד כה כיצד הגיע הנחש למטוס, שהמתין בשדה התעופה מאז שהגיע מסינגפור ביום שבת, אך צוות "קוואנטס" החליט ללכת על בטוח, ובנוסף להעברת השירות למטוס אחר, הבטיחה דוברת החברה כי המטוס יעבור הדברה לפני שיחזור לאוויר.

לאוסטרלים יש בהחלט סיבה לחשוש – אוסטרליה היא ביתם של 20 מתוך 25 זני הנחשים הארסיים ביותר בעולם. מוקדם יותר השנה, נצמד נחש פיתון באורך שלושה מטרים לכנף המטוס של אותה חברה בטיסה פנימית בפפואה גינאה החדשה במשך שעתיים עד לנחיתת המטוס, אז נמצא מת. גם באפריל של השנה שעברה, טייס "קוואנטס" נאלץ לבצע נחיתת חירום לאחר שנחש זחל מחוץ לאחד מלוחות המכוונים בתא הטייס במהלך הטיסה.

לקריאה נוספת
תיעוד: נחש ענק מוחץ קופה באמזונס - ובולע אותה
נחש צפע הכיש צעירה בגליל, מצבה בינוני-קשה
אורח לא קרוי: נחש צפע התגלה בבית בעכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully