וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תנין ענק אוכל כריש חסר אונים באוסטרליה

אנחנו עוד לא יודעים מי ינצח בקרב בין באטמן לצ'אק נוריס, אבל לפחות דו-קרב אגדי אחד הוכרע - במהלך חופשה באוסטרליה, תייר בריטי אחד היה עד לניצחון מוחץ. צפו בתמונות

תייר בריטי אחד מצא את התשובה לאחת מהשאלות הגורליות של עולמנו: מי ינצח – תנין או כריש? כשפיטר ג'ונס, בן 62, יצא לחופשה באוסטרליה, הוא לא ידע במה הוא עומד להיתקל. במהלך שיט בנהר התנינים המזרחי (East Alligator River), שנמצא בפארק הלאומי קקדו בצפון המדינה, התייר מקיימברידג' הצליח ללכוד במצלמתו את הרגע הפראי והנדיר בו תנין ים ענק נשנש את יריבו חסר האונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ענק בטירוף". הקרוקודיל הביישן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנופש סיפר שניסה להתקרב, אך הקרוקודיל הביישן זחל הרחק, עם הכריש בפיו. לאחר שהסירה שבה שט המשיכה במורד הנהר, הוא ראה את התנין חוזר ליבשה עם ארוחת הערב שלו. "קשה לי להגיד מה היה הגודל שלהם, ואין לי מספיק ניסיון בהערכת גודלם של תנינים וכרישים, כי שניהם נדירים למדי במחוז קיימברידג' הכפרי. אני יכול לחשוב על 'גדול', אפילו 'ענק בטירוף' (BLOODY HUGE) או אולי 'עצום'. מדריך הטיולים התייחס לשניהם כ'מאוד גדולים'".

ג'ונס סיפר לערוצי הטלוויזיה: "סוף כל סוף יש לנו תשובה לשאלה עתיקת היומין שמטרידה את מנוחתם של ילדים ברחבי העולם משחר ההיסטוריה: מי ינצח – כריש או תנין? אז כנראה שתנין". תניני ים הם החיות בעלי הלסת החזקה ביותר, ויכולים לגדול עד לאורך של כשישה מטרים.

לקריאה נוספת
המטפל השאיר דלת פתוחה – הטיגריס זינק והרג אותו
תנין התנפל על צעיר שחגג במסיבה – ונעלם עמו במים
צפו: צוללנית תחבה את ידה אל לוע כריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully