וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפל השאיר דלת פתוחה – הטיגריס זינק והרג אותו

המקרה המחריד אירע בגן חיות בגרמניה, כשהעובד נכנס לכלוב הטיגריסים הסיביריים. כשהתכופף והניח פיסות בשר, נשך אותו אחד מהם והוא מת במקום. " זה היה מהיר כמו פגיעת ברק"

מקרה מחריד בגן חיות בגרמניה: מטפל שנכנס לכלוב הטיגריסים על מנת להאכיל אותם, הותקף על ידי אחד מהם ומת במקום, לעיני המבקרים ההמומים. לפי "הטיימס" הבריטי, הדבר אירע שלשום (חמישי) בעיר מינסטר שבצפון-מערב המדינה. מנהל גן החיות ג'ורג' אדלר סיפר כי המטפל בן ה-56 השאיר את אחת הדלתות הפנימיות במתחם פתוחה, בניגוד לכללים, והניח כמה פיסות בשר שנועדו לשמש ארוחה עבור שני טיגריסים סיביריים המתגוררים שם, רספוטין ונלי.

טיגריס הרג שומרת בגן החיות, גרמניה. 25.8.2012. AP
"זה היה מחריד, מחריד לחלוטין". טיגריס בגן חיות בגרמניה/AP

לפתע, בעודו מתכופף, התנפל על המטפל רספוטין, זכר בוגר בן עשר, ונשך אותו בצווארו. כתוצאה מכך מת המטפל במקום. המבקרים שהיו עדים לזוועה סיפרו כי למטפל לא היה כל סיכוי להתמודד עם התקיפה הקטלנית ולהיחלץ מפיו של הטיגריס. "אנשים צרחו, ניסו להתקשר למשטרה ולאמבולנס", סיפר אחד האנשים שהיה במקום, "אבל הטיגריס החזיק בו בכוח. אחד העורקים שלו נפגע קשות והיה ברור כי הוא מת. זה היה מחריד, מחריד לחלוטין", שחזר.

מנהל גן החיות אדלר העיד כי מדובר ב"מטפל מנוסה מאוד". הוא ציין כי ניתן "להתקין את מיטב הטכנולוגיות ולנקוט זהירות, אבל בסופו של דבר המטפל הוא שמחליט. זו טרגדיה שקשה לתפוס. אני אפילו לא יכול לתאר אותה". אדלר הוסיף כי אם יש נחמה כלשהי, "היא שהוא לא סבל. זה היה מהיר כמו פגיעת ברק". לגן החיות אין כוונה להרדים את רספוטין, מכיוון שמדובר היה בטעות אנוש של מטפלו.

המקרה עורר גל של מחאה מצד פעילים למען זכויות בעלי חיים המתנגדים להחזקתן של חיות הבר כגון הטיגריס הסיבירי בתנאי שבי. "החזקת נמרים בכלוב היא דבר קשה מאוד, ויש בכך סיכון גדול ביותר – לא רק למטפלים, אלא גם למבקרים", אמר ויר פוטן מארגון מקומי למען זכויות בעלי חיים.

עוד על בעל החיים היפה והמסוכן:
יצאה לשירותים בקרקס - ומצאה טיגריס ענק
הטיגריס הסדרתי טרף חקלאי: "הראש נערף מהגופה"
זוועה בנפאל: נערה עבדה ביער ונטרפה על ידי נמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully