וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיגריס הסדרתי טרף חקלאי: "הראש נערף מהגופה"

חקלאי שעבד במטע עצי גומי באינדונזיה נתקל בטיגריס סומטרה ששמו נודע לשמצה כתוקפני במיוחד. תושבי הכפרים הסמוכים הסתגרו בבתיהם ודרשו מהממשלה לצוד את החיה האימתנית

תאונה מחרידה באינדונזיה: טיגריס מזן נדיר תקף חקלאי במזרח המדינה והרג אותו. דודו של ההרוג סיפר לעיתון המקומי "ג'קרטה גלוב" כי ראשו של המנוח נתלש ונמצא לצד הגופה. הטיגריס, מסוג סומטרה, הוא אותו פנתר שהרשויות מטילות עליו את האשמה בתקיפה של חמישה בני אדם נוספים בתקופה האחרונה. "הטיגריס הסדרתי" התנפל על החוואי כרמאן לוביס, בן 32, בזמן שעבד במטע של עצי גומי במזרח האי סומטרה. יערנים שחיפשו אותו במשך 24 שעות, זיהו את גופתו של ההרוג במרחק של כקילומטר מהמקום שבו עבד.

בעקבות התקיפה, הסתגרו תושבי הכפרים באזור בבתיהם בבהלה, וקראו לרשויות לנהל מצוד אחר הטיגריס ולהרוג אותו. בנוסף למתקפות המיוחסות לחיה האימתנית, שגרמו לפציעתם של חמישה חקלאים, הכפריים טוענים כי הטיגריס טרף כמה פרות ואיילים בחודשים האחרונים. כ-400 פרטים בלבד מסוג טיגריס סומטרה קיימים כיום באינדונזיה. מדובר בתת-מין של טיגריס הייחודי לאי המרכזי של אינדונזיה וקרוב לסכנת הכחדה בשל ציד לא-חוקי ובירוא יערות.

טיגריס סומטרה. AP
טיגריס סומטרה. כ-400 פרטים בלבד נותרו באינדונזיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully