וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוב אהבה: ניסה להתאבד בקפיצה לכלוב נמרים

במהלך נסיעה ברכבת של גן החיות בניו יורק, זינק דיוויד ויללובוס לאחד הכלובים הפחות ידידותיים. בצ'וטה הנמר התנפל עליו, אך למרבה המזל הוא הצליח להיחלץ ולא מת בין שיניו

ידוע שאהבה נכזבת לגבר או לאישה יכולה להביא אנשים למצבים קיצוניים. דיוויד ויללובוס, תושב מדינת ניו יורק בן 25, הוכיח שזה יכול לקרות גם מעודף אהבה לבעלי חיים. אתמול (שישי), הוא ניסה להתאבד כשקפץ מגובה של יותר מחמישה מטרים הישר אל תוך כלוב הנמרים בגן החיות ברובע ברונקס בניו יורק.

ויללובוס, שזינק מהרכבת של גן החיות שנסעה מעל כלוב הנמרים, לא זכה לחיבוק חם מדיירי המקום: בצ'וטה, נמר סיבירי בן 11 השוקל 180 קילוגרמים, התנפל עליו והחל לפצוע אותו.

נמר סיבירי  הנמצא בסכנת הכחדה. Wildlife Heritage Foundation, AP
נמר סיבירי/AP, Wildlife Heritage Foundation

"בצ'וטה לא עשה שום דבר לא בסדר", הסביר מנהל גן החיות, ג'ים ברהני, במסיבת עיתונאים שקיים לאחר המקרה. "אנשי גן החיות פעלו מיידית והחלו לרסס פחמן דו-חמצני לעבר הנמר, במטרה להרחיק אותו מהאיש. כשזה נסוג לאחור, הנחינו את האיש להתגלגל בזהירות אל מקום בטוח", הוא סיפר והוסיף: "צריך להיות נחוש מאוד כדי להיחלץ מהסיטואציה הזאת". ויללובוס נשאר בהכרה כל העת, והובהל במצב קריטי לבית החולים סמוך.

מנהל גן החיות שיבח את אנשי הצוות שהרחיקו את הנמר, שעלול היה להרוג את האורח הבלתי קרוא. "הצלחנו למנוע טרגדיה גדולה. הכנו את עצמנו גם לאפשרות של ירי בנמר, אך לשמחתנו לא היה צורך בכך". הוא ציין כי זו התקרית הראשונה מסוגה שמתרחשת בגן החיות.

תמונות של נמרים ומסרים אופטימיים לעתיד

"דייויד הוא אדם מדהים שאוהב את כולם", סיפרה אחותו של ויללובוס, "אני באמת לא יודעת מה עבר לו בראש. הוא בכלל לא סיפר לנו שהוא הולך לגן החיות".

בימים שקדמו למעשה הקיצוני, פרסם ויללובוס בעמוד הפייסבוק שלו תמונות של נמרים, באחת מהן נראית אם שמלקקת את הגור הקטן שלה. ביום חמישי הוא אף העלה תמונות של שועלים, בצירוף המשפט "צריך לפחד יותר מבני אדם מאשר מבעלי חיים". במסר אחר כתב ויללובוס, שהטיף לצמחונות כי "אנחנו צריכים להפסיק להיות קורבנות ולהפסיק לפחד. צריך להפסיק להתכונן לאסון, ובמקום זאת לצפות לעתיד מזהיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרגדיה גדולה נמנעה./מערכת וואלה!, צילום מסך

הנמר בצ'וטה הוא זכר פופולרי בגן החיות: הוא הצליח לכבוש את לבה של הנמרה סשה ולהכניסה להריון ביום הראשון שבו הפגישו ביניהם, וזאת לאחר שסשה דחתה זכרים רבים שצוות הגן ניסה לזווג לה. צאצאיהם של בצ'וטה וסשה היו הגורים הראשונים מסוג נמר סיבירי, המצוי בסכנת הכחדה, אשר נולדו בגן החיות לפני יותר מעשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully