וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגור נמר עם כלב? צפו בטיגריס שגר בכלבייה

13.8.2012 / 19:55

סביבת המחיה הטבעית של הפומות נשרפה, והרשויות החליטו להעבירן לגן החיות. הטיגריס הועבר לכלבייה בגוודלחרה עד שיימצא לו בית קבוע. "הוא פראי, אך מסתגל בקלות"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן דוד, קריינות: לירון בארי

הכלבייה הקטנה בעיר גוודלחרה שבמקסיקו רגילה לקבל כלבים מכל הסוגים, אלא שהפעם הגיח למקום אורח זמני ולא שגרתי - טיגריס פראי, שממתין למציאת מקום מגורים קבוע. קלאודיה ווילנואבה, וטרינרית במקום, סיפרה כי "הוא פראי, אך מסתגל בקלות כפי שראיתם". לדבריה, "הוא מאוד חברותי, מאוד ידידותי, ואנחנו שמחים מאוד לארח אותו".

המקרה אירע לאחר שיער "פרימוורה" הסמוך, בו חיו פומות, נשרף לחלוטין, וכתוצאה מכך הוחלט להעביר אותן לגן החיות. לטיגריס, העונה לשם אלברט, כבר לא נשאר שם מקום לאחר הגעת הפומות, ולכן הועבר לכלבייה. גילרמו קורקובסקי, מנהל מקלט לחיות סיפר כי "המשרד להגנת הסביבה לקח את הקרוקודילים ואת שאר החיות, אבל הרשויות להגנה על בעלי החיים אמרו שאחרי השריפה ביער "פרימוורה", כל הפומות איבדו את סביבת המחייה שלהן".

בשלב זה, לא נותר מקום בכלבייה לטווח הארוך עבור האורח הלא שגרתי. במקום הביעו תקווה כי המשרד להגנת הסביבה יצליח לאתר לאלברט בית קבוע. עד אז, הוא יאלץ להסתגל לביתו הזמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully