וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בגורה לאריה ולייגרית שאומצה על ידי - חתולה

הגורה היא בת לאריה ולייגר - הכלאה מלאכותית בין אריה וטיגריסית, מה שהופך אותה ל-"לילייגר" הראשונה בעולם. מאחר ולאמה לא היה מספיק חלב, היא הועברה לאם החורגת "מוגי"

הכירו את קאירה – הלילייגר הראשונה בעולם שנולדה בגן החיות "נובוסיבירסק" שברוסיה. אביה של הגורה בת החודש הינו אריה אפריקני, ואימה היא לייגר, הכלאה של אריה וטיגריסית, מה שהופך אותה ל"לילייגר". ניתן להבחין בפסי הנמר על פרוותה של קאירה, אך פרט לכך, יש לגורה דמיון יוצא דופן לגורת אריה.

לאחר שנולדה, אימה בת השמונה לא הייתה מסוגלת לספק לה את כמות החלב שנדרשה לה, ולכן קאירה הועברה לטיפול צוות גן החיות שהאכיל אותה בבקבוק. על מנת לספק לגורה את החום והאהבה הנדרשים לכל רך נולד מממלכת היונקים, הצוות העביר את קאירה למוגי, חתולה ביתית המתנהגת כאימה המאמצת.

עובדת גן החיות, רוזה סולוביבה, אמרה כי "מוגי שייכת לאחת מעובדות גן החיות, אך היא מתגוררת בשטח גן החיות, כך שהריחות והרעשים בו מוכרים לה". סוליביבה המשיכה ואמרה כי "זמן קצר לאחר שנולדה, מוגי קיבלה את קאירה. היא משחקת איתה, שומרת על חום גופה ומשגיחה עליה כאילו הייתה גורה שלה". יש לציין כי הכלאה כמו זו שיצרה את קאירה אפשרית רק בתחומי גני חיות, מאחר ואריות אפריקנים אינם נתקלים בלייגריות בטבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully