וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין מצרי נהרג בחילופי אש, פצצות ברכבת התחתית

קצין המשטרה, בדרגת אלוף, נהרג בחילופי אש בין כוחות הביטחון לחמושים בפאתי קהיר. במקביל, חבלנים נטרלו שני מטעני חבלה שהונחו בתחנת הרכבת התחתית לא הרחק מהבירה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

קצין משטרה מצרי נהרג הבוקר (חמישי) במהלך חילופי אש לאחר שכוחות הביטחון המצריים פשטו על העיירה קרדסה שפאתי הבירה קהיר. כלי תקשורת במדינה דיווחו כי כוחות הביטחון פשטו על העיר, הנשלטת בידי חמושים איסלאמיים, במטרה ללכוד חשודים בירי טילים לעבר תחנת המשטרה בעיירה בחודש שעבר, ממנו נהרגו 11 שוטרים.

מקור ביטחוני במצרים אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי הפעולה נועדה "לנקות את העיירה מטרוריסטים". הטלוויזיה הממלכתית במדינה דיווחה כי כוחות הביטחון עשו שימוש בירי גז מדמיע כדי להשתלט על החמושים. על פי הדיווחים, הקצין שנהרג הוא אלוף נביל פראח, סגן מנהל הביטחון בעיר גיזה, שנפצע בפלג גופו השמאלי.

חיילים ממתינים לשחרור חוסני מובארק מחוץ לבית כלא טורה, קהיר. 22 באוגוסט 2013. רויטרס
כוחות הביטחון פשטו על העיירה כדי "לנקות אותה מטרוריסטים"/רויטרס

במקביל, חבלנים מצרים נטרלו הבוקר שני מטעני חבלה שהונחו בקו הרכבת התחתית באזור קהיר. הטלוויזיה הממלכתית דיווחה כי בעקבות המטענים החשודים, הופסקה תנועת הרכבות באופן חלקי. המטענים אותרו במרחק של כמאה מטרים מתחנת א-זייתון, צפונית-מזרחית לבירה.

ביום שלישי נהרג קצין משטרה מצרי מאש שנפתחה לעברו בעיר שרקייה שבצפון מצרים. שלושה חיילים נפצעו במתקפה שבוצעה לעבר כלי רכב צבאי.

לקריאה נוספת
אוגדונר מצרים: ”אלפי מחבלים בסיני - והתופעה גדלה”
סיני: 11 הרוגים בהתקפות נגד כוחות הביטחון ברפיח
עשרות הרוגים ופצועים בסיני: ”המבצע הגדול מ-73’”

  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully