וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 6 גופות התגלו בתחתית אגם לאחר 50 שנה

שתי מכוניות אותרו בקרקעית אגם פוס, ובמשטרה המקומית באוקלהומה העריכו כי מדובר בסך הכול בכלי רכב גנובים. אך עד מהרה הם התבדו: "פתאום ראינו עצמות בכלי הרכב"

רויטרס

שרידי גופותיהם של שישה בני אדם נמשו שלשום (שלישי) מקרקעית אגם באוקלהומה, ארצות הברית. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הגופות התגלו בשבוע שעבר בתוך שני כלי רכב באגם פוס, סמוך לאלק סיטי שבמערב המדינה, במהלך אימון של צוות צוללנים במקום.

לדברי המשטרה, בתוך אחד מכלי הרכב שנמשו מהמים, מכונית שברולט משנות ה-50, התגלו שרידי שלדים משלוש גופות. תחילה העריכו במשטרה כי זיהו את שרידי הגופות של בני זוג שנראו לאחרונה בשנות ה-60 בעיירה קנוט, לא רחוק מהאזור, ושעל פי הדיווחים עשו את דרכם לאגם ולא נראו מאז. מאוחר יותר העריכו החוקרים כי המכונית שייכת לאלבי פורטר, שנעלם לפני 44 שנה בהיותו בן 69.

6 גופות נמצאו במכוניות שנמשו מאגם אחרי 50 שנה. רויטרס
שתי המכוניות שנמשו מאגם פוס, שלשום/רויטרס

בכלי הרכב השני שנמשה מהמים גילו השוטרים שלוש גופות נוספות, ככל הנראה בני נוער שנעלמו באזור בשנות ה-70. לפיכך העריכו במשטרה כי מדובר בגופותיהם של ג'ימי אלן וויליאמס בן ה-16, לי גייל ג'ונסון בן ה-18 ותומס מייקל ריוס, אף הוא בן ה-18. שלושת הנערים נעלמו בנובמבר 1970 ונראו לאחרונה נוהגים במכונית שברולט משנת 69' באזור סייר הסמוך. ואולם הרשויות טרם הצליחו לזהות בוודאות את הגופות.

"המכונית הייתה מתחת למים קרוב ל-40 שנה", סיפר השריף המחוזי ברוס פיפלס לתחנת הרדיו המקומית KWEY. "זה עסק מטונף". כאמור, הגופות טרם זוהו בוודאות, אך לדברי פיפלס, "זה יביא סגירת מעגל עבור המשפחות כשנוכל להודיע לכולם מי מעורב בזה".

לדברי בטסי רנדולף, דוברת משטרת הסיור של אוקלהומה, שתי המכוניות התגלו על ידי צוות צוללנים בשבוע שעבר, והשבוע הם חזרו למקום כדי לחלצן. "כשהם משו את המכוניות מהים, הדבר הראשון שהתגלה הוא עצמות בתוך כלי הרכב", סיפרה רנדולף. "חשבנו שבסך הכול מדובר בכלי רכב גנובים, אבל התבדנו".

לקריאה נוספת
אוקלהומה: 91 הרוגים בסופת טורנדו, בהם עשרות ילדים
ארה"ב: מצוד אחר חשוד ברצח שלושה שחורים באוקלהומה

(עדכון ראשון: 22:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully