וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרד 4 חודשים בהרי האנדים ונאלץ לאכול עכברושים

9.9.2013 / 3:36

ראול פרננדו גומז סינקונגווי, שעקבותיו אבדו בחודש מאי, אותר בידי הרשויות באזור הררי בארגנטינה כשהוא סובל מתת-תזונה. כדי לעבור את החורף הקשה, הוא ניזון מצימוקים וחולדות

שורד אמיתי: אזרח אורוגוואי בן 58 שעקבותיו נעלמו לפני ארבעה חודשים בהרי האנדים שבארגנטינה אותר אמש (ראשון) בחיים על ידי הרשויות כשהוא סובל מהתייבשות ומתת-תזונה בצפון-מערב המדינה. על פי כלי התקשורת המקומיים, כדי לשרוד את החורף בתנאי השטח הקשים ניזון ראול פרננדו גומז סינקונגווי מעכברושים ומצימוקים.

על פי הדיווחים, עקבותיו של סינקונגווי אבדו בחודש מאי האחרון, לאחר שניסה לחצות ברגל את הגבול ההררי בין צ'ילה לארגנטינה. זאת לאחר שהאופנוע שהיה ברשותו התקלקל. הוא אותר במקלט באזור שגובהו 2,890 מטרים על ידי עובדי הרשויות, שהגיעו כדי למדוד את כמות השלגים במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"לא מצליחים להאמין שהוא שרד שם". הרי האנדים בארגנטינה/מערכת וואלה, צילום מסך

בשל התנאים הקשים במקום איבד גומז 20 קילוגרמים ממשקלו, ונאלץ להסתפק בשאריות שמצא במקלט, סוכר וצימוקים, וכן בעכברושים ששרצו במקום. על פי עיתון מקומי באורוגוואי, רופא שבדק את גומז הופתע מכושר ההישרדות שלו. "הוא סובל מלחץ דם גבוה ויש לו עבר של עישון וסימנים של תת-תזונה", סיפר הרופא לעיתון "אל פאיס". "אבל הוא צפוי להחלים, ובעוד כמה ימים נשחרר אותו".

"האמת היא שמדובר בנס. אנחנו עדיין לא מצליחים להאמין", סיפר מושל מחוז סן חואן, חוזה לואיס ג'יאוחה, לעיתון המקומי "דיאריו דה קויו". "אפשרנו לו לשוחח בטלפון עם אשתו, עם אמו ועם בתו". בהמשך סיפר המושל: "שאלתי אותו אם הוא אדם מאמין, ובתגובה הוא אמר: 'לא, אבל עכשיו אני כן'".

לקריאה נוספת
לישון עם קנגורו: כך הצילה חיית הכיס ילד בן 7
שרד שלושה ימים במדבר כי שתה תמיסת עדשות מגע
ארה"ב: בן 10 שרד לילה קר ביער בזכות כלבלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully