וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בן 10 שרד לילה קר ביער בזכות כלבלבים

עשרות מתנדבים חיפשו במשך שעות אחר הילד קייל קאמפ, בעל תסמונת דאון שהלך לאיבוד ביער באלבמה. הוא נמצא מכורבל בין כלבי המחמד שלו סמוך לנחל, כשהוא רטוב ויחף

קייל קאמפ, ילד בן 10 בעל תסמונת דאון, שיצא לשוטט לבדו מביתו בעיירה האקלברג שבמדינת אלבמה, ארצות הברית, ואבד ביער סמוך לביתו, שרד את הלילה הקפוא בזכות כלבי המחמד שלו, עמם התכרבל בין עצי היער. רשת CBS דיווחה אתמול (שבת) כי 150 מתנדבים ערכו חיפושים במשך 15 שעות אחר קאמפ בשלישי בלילה, והחשש היה כי הילד לא ישרוד את הקור השורר באזור בתקופה זו. אחד המתנדבים, ג'יימי סוויני, איתר את קאמפ בשעות הבוקר סמוך לנחל ביער, כשהוא רטוב, יחף וללא מעיל, אך מכורבל עם הכלבים האהובים שלו.

צפו בדיווח על איתור הילד קייל בארצות הברית

"הבחנתי בכלבה שלה שייכים הגורים ביער, ועקבתי אחריה לפי הנביחות שלה. בסופו של דבר גיליתי את הילד עם ארבעה כלבלבים", סיפר המתנדב לתחנת הטלוויזיה המקומית. ג'ו גרנדה, מתנדב נוסף שעזר בחיפושים אחר קאמפ, סיפר כי הילד סבל משריטות ומחבלות קלות, אך מצבו הבריאותי היה טוב. גורמים במשרד השריף במחוז מריון, שבו שוכנת העיירה האקלברג, מסרו כי ככל הנראה הכלבים שמרו על חום גופו של קמאפ ועזרו לו לעבור את הלילה הקר. אחיו של קאמפ, כריס ביילי, הודה לכל המתנדבים שעזרו למשפחה ולמשטרה לאתר את קאמפ. "חברים מהעבודה שלי ואנשים רבים התאספו ונרתמו לעזרתנו. אני מודה לכולם", אמר האח בראיון לטלוויזיה, והוסיף: "זה מדהים שכולם התגייסו למען זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully