וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרד שלושה ימים במדבר כי שתה תמיסת עדשות מגע

בריטי בן 18 יצא לריצה שגרתית במהלך טיול באוסטרליה, ואיבד את דרכו במדבר. הוא שהה שלושה ימים בחום קיצוני, ללא שתייה, איבד 15 קילוגרמים ממשקל גופו - וחולץ בשלום

אמו של סם וודהד לא ידעה את נפשה מרוב נחת והקלה, לאחר ששמעה כי בנה בן ה-18 נמצא בחיים, לאחר שהוגדר כנעדר במשך שלושה ימים במדבר צחיח באוסטרליה. סם, תלמיד תיכון מבריטניה, ששואף להתגייס למכללה צבאית בשנה הבאה, יצא לריצה מהחווה בה שהה, אך איבד את דרכו והחליט להמשיך ללכת בתקווה שמישהו יבחין בו. בדיעבד, ההחלטה הזו התבררה כשגויה, ובמשך שלושה ימים נאלץ סם לשהות בחום בלתי נסבל של 40 מעלות. ואם לא די בכך, הוא שתה את רוב המים שהיו ברשותו כבר בשעה הראשונה, במהלך הריצה.

כשהתברר שסם נעדר, יצא מסוק חילוץ לחפשו, והוא אותר שלושה ימים מאוחר יותר כשהוא בקושי עומד על רגליו, מנופף לעבר המסוק, ורק מעט הבגדים שלבש מגינים עליו מפני השמש הקופחת. הוא סיפר למחלציו כי כשהבין שהלך לאיבוד והשתייה שברשותו אזלה, הוא החליט לשתות את תמיסת עדשות המגע שלו, שהיו בתיק שנשא על גבו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גופו החסון שמר עליו בחיים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

סם סבל מהתייבשות ואיבד 15 ק"ג ממשקלו בשלושה ימים בלבד, זרועותיונצרבו מהשמש והוא היה מכוסה בשריטות, אך לא ניכרו בו פגיעות אחרות נראות לעין. אמו ציינה כי גופו החסון שמר עליו בחיים. עם זאת, הרופאים שטיפלו בו ציינו בפני האם כי יתכן ויסבול מבעיות שונות, יתכן בכליות, בשל ההתייבשות.

שלשום (שישי) נחת סם על אדמת בריטניה ונפגש עם משפחתו הדואגת. "אמא, תודי לאנשים הנפלאים האלה. אני אוהב את אוסטרליה, האנשים שם יוצאים מגדר הרגיל", אמר סם לאמו, כהכרת תודה למחלצים ולרופאים שטיפלו בו. "אנחנו כל כך שמחים שהוא בסדר, אני רק רוצה לתת לו חיבוק", אמר אביו של סם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully