וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לישון עם קנגורו: כך הצילה חיית הכיס ילד בן 7

סיימון קרוגר איבד את דרכו בליל חורף מקפיא בערבות אוסטרליה. למרבה המזל, לעזרתו נחלץ קנגורו ששמר על חום גופו וסייע לו לעבור את הלילה בשלום. "מדובר בנס"

כיס חם: סיימון קרוגר בן השבע איבד את דרכו בשבוע שעבר בליל חורף מקפיא בערבות אוסטרליה. למרבה המזל, לעזרתו נחלץ קנגורו ששמר על חום גופו וסייע לו לעבור את הלילה בשלום. לדברי המשטרה המקומית, עקבותיו של סיימון נעלמו במהלך פיקניק משפחתי בשמורת טבע מדרום לעיר אדלייד.

על פי רשת CNN, לאחר שדווח על היעדרו הוזעקה למקום משלחת חיפוש שמנתה 40 בני אדם וכמו כן הוזנקו לאוויר שני מסוקים בניסיון לאתר את סיימון, שלא היה לבוש כהלכה ולא היה ערוך להתמודדות עם מזג האוויר הצונן.

קנגורו על סלעי עפרות ברזל. רויטרס
נשכב ונרדם ליד הילד. קנגורו/רויטרס

כעבור יממה אותר סיימון הקטן כ-500 מטרים מהמקום שבו נראה לאחרונה. "אבא, אני בסדר, ישנתי מתחת לעץ והיה שם קנגורו", כך סיפר הילד הנרגש לאביו לאחר שאוחד עם משפחתו. לדברי אביו של סיימון, אטיין, בנו קטף פרחים לאמו והבחין בחיית הכיס.

"הקנגורו התקרב אליו ואכל את הפרחים שהיו בידו", סיפר האב. "לאחר מכן הקנגורו נשכב ונרדם לידו. לדעתי אלוהים שלח אותו כדי לשמור על חום גופו". אמו של סיימון, לינדה, הוסיפה: "אני חושבת שמדובר בנס". אביו אף הוסיף כי סיימון כבר הספיק להתאושש מהתקרית. "הוא התקלח וישן טוב. עכשיו בהחלט יש לו מה לספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully