וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה עשה קנגורו מקפץ בנמל תעופה באוסטרליה?

שוטרים ניהלו מרדף ממושך אחר חיית הכיס, שקיפצה ברחבי מגרש החניה. לבסוף, היא נלכדה והועברה לקבלת טיפול וטרינרי. "זה נחמד שהסמל הלאומי שלנו הופיע היכן שתיירים נוחתים"

עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

קפיצה קטנה לחו"ל: מבקרים בנמל התעופה במלבורן שבאוסטרליה הופתעו להיתקל היום (שני) בקנגורו בן שלוש, שקיפץ ברחבי מגרש החניה במקום. כוחות של משטרת אוסטרליה ומאבטחי נמל התעופה ניהלו מרדף אחר חיית הכיס, שבסופו נאלצו להזעיק לוכד בעלי חיים שירה לעברה חץ הרדמה.

"זה נחמד שבמקום בו תיירים רבים נוחתים, אחד הסמלים הלאומיים שלנו יכול פשוט לקפץ מסביב למגרש החנייה", אמר עובר אורח מקומי, שנראה משועשע למראה המרדף. עם זאת, נראה היה כי הקנגורו דווקא לא נהנה מתשומת הלב הרבה. הוא ליקק את ידיו שוב ושוב, סימן למצוקה בה היה נתון.

קפיצה קטנה לחו"ל: מה עושה קנגרו בשדה התעופה?. רויטרס
"הוא קיפץ כבר זמן מה". הקנגורו לוקח הפסקה קלה מהמרדף/רויטרס

"אם לשפוט על פי ציפורני רגליו, הוא קיפץ כבר זמן מה", אמר מנפרד זבינסקס, קצין הצלת בעלי חיים שהוזעק למקום, "ללא ספק נגרם נזק לכפות רגליו. נראה שהוא שרוי כרגע תחת כאב רב, עובדה שדווקא סייעה לנו. הכאב כנראה היה הדבר היחיד שעצר אותו מלהיכנס לפאניקה ולנסות לקפוץ מעל למעקה". על פי ערוץ 9 המקומי, הקנגורו יועבר לטיפול וטרינרי ולאחר מכן ישוחרר לטבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully