וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען הופעל על כוח צה"ל בצפון עזה, השני בשבוע

2.9.2013 / 8:35

לא היו נפגעים. המטען הופעל לעבר כוח צה"לי שסייר סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה. על אף שלא דווח על נפגעים או נזק, בפיקוד הדרום מודאגים מהעלייה בנסיונות לפגע

מטען חבלה הופעל הבוקר (שני) לעבר כוח סיור מחטיבת גולני שנע על גדר המערכת סמוך לנחל עוז בצפון רצועת עזה. לא דווח על נפגעים. זוהי הפעם השנייה בימים האחרונים בה מופעל מטען חבלה לעבר כוח צה"ל שנע סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה. כמו כן, בסוף השבוע האחרון סיכל צה"ל ניסיון הברחה על גבי טרקטורונים מעזה, באירוע שהסתיים בירי לעבר המבריחים.

בפיקוד דרום מצביעים על עלייה מדאיגה בניסיונות לבצע פיגועים נגד חיילי צה"ל. בצה"ל ייפתח תחקיר מעמיק כדי לבחון כיצד הצליחו להגיע מניחי המטענים לטווח כה קצר מהגדר, זאת על אף הפעילות ההנדסית שמבצע הצבא במטרה להרחיק פעילות חבלנית עוינת מגדר המערכת. גורם צבאי אמר כי "העובדה שההסדר אחרי עמוד ענן מאפשר לפלסטינים להגיע למרחק של כמאה מטר מהגדר מוביל לתופעות לא רצויות המקשות על הכוחות להרחיק טרור".

בסוף השבוע האחרון הופעל מטען חבלה בסמוך לכוח צה"ל שעסק בפעילות מבצעית שגרתית סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. לא נרשמו נפגעים לכוחות צה"ל ולא נגרם נזק. בחודש אפריל האחרון, עלה דחפור של צה"ל על מטען חבלה באזור חאן יונס במהלך פעילות לחישוף צמחייה הסמוכה לגדר. במהלך הפעילות הופעל מטען, ולא דווח על נפגעים או נזק. גורם צבאי מסר אז לוואלה! חדשות: "עדיין לא ברור אם מדובר בהפעלה מכוונת לעבר הכלי או במטען שהונח מזמן והופעל במגע של הכלי".

לקריאה נוספת:
ברקע שחרור האסירים: צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה
פלסטיני שחדר מרצועת עזה נורה מאש צה"ל ונהרג
שוב: לוחמי גולני זעמו על תנאיהם - ונטשו מוצב

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully