וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נהג נקלע למפולת סלעים - וכמעט נמחץ למוות

תיעוד מצלמה שהותקנה על לוח המחוונים, מציג את האירוע יוצא הדופן שהיה קרוב להסתיים באסון. סלע ענקי שהידרדר לכביש בטאיוואן נעצר ברגע האחרון, לפני פגיעה קטלנית במכונית

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

נהגים רבים מתקינים מצלמות על לוח המחוונים ומתעדים את נסיעתם, ולו בשביל הסיכוי שזה יסייע להם להוכיח חפותם - במידה שזו אכן קיימת - בתאונות דרכים ובהאשמות בעבירות תנועה שונות. מעטים הנהגים שיוכלו להתפאר בתיעוד מפולת שכמעט שמחצה את הרכב שלפניהם.

האירוע יוצא הדופן התרחש אתמול (שבת) בשעות אחר הצהריים - כפי שמעיד כיתוב ההקלטה - בעיר הנמל קילונג שבטאיוואן. עדות לתנאי מזג האוויר הקודר ניתן לקבל כבר בתחילת הסרטון, כאשר גם מגבי השמשה הקדמית מתקשים לא הופכים את ראות הכביש לפשוטה.

תיעוד: סלע ענקי הידרדר לכביש - הנהג ניצל. תמונות גולשים
תיעוד: סלע ענקי הידרדר לכביש - הנהג ניצל/תמונות גולשים

בהמשך הנסיעה, נראה הנהג בולם לאחר שהבחין במפולת בגבעה הסמוכה. לנהג המכונית שלפניו לא היה המזל הזה; מטר סלעים ובוץ ירד על הכביש והסיט את המכונית מנתיבה. ואם בכך לא די - סלע שגובהו כפול מזה של המכונית נראה מתנדנד ונעצר בסמוך לה, רגע לפני פגיעה שעשויה הייתה להיות קטלנית. בסופו של צילום, נראה נהג הרכב שמלפנים יוצא ממכוניתו ללא פגע. ל-19 בני אדם אחרים בעיר לא היה את המזל הזה, והם נפצעו כתוצאה מהמפולת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully