וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסב התאבד כי הנכדים "התאהבו" בסמארטפונים

שו שדנג מטייוואן לא הצליח לזכות בתשומת הלב של שלושת נכדיו, שהעדיפו להתעסק בטלפונים החכמים. גם כשלמד להפעיל אחד, זה לא עזר לקשר - והוא שם קץ לחייו. "אני חסר תועלת"

שו דשנג, גבר בן 53 מטייוואן, החליט לשים קץ לחייו כיוון שנואש מהניסיונות לשמור על קשר עם שלושת נכדיו, אשר הרבו לגלוש באינטרנט ולצ'וטט עם חבריהם באמצעות הסמארטפונים שברשותם, במקום להעניק לו מעט תשומת לב. שו נמצא השבוע במשאית שברשותו כשהוא ללא רוח חיים, ולידו מכתב שהסביר את מעשיו. ההתאבדות עוררה את תשומת הלב של גולשים רבים ברשתות חברתיות בטייוואן וביפן, לאחר שסיבת המוות פורסמה בכלי תקשורת מקומיים.

במכתב ההתאבדות הסביר שו, תושב העיר צ'אנג-הו, כי הוא אוהב את שלושת הנכדים - כולם בגילאי בית הספר, אותם נהג לבקר לפחות פעם בשבועיים. הסב שבור הלב הוסיף כי הוא לא הצליח להתחרות על תשומת הלב של נכדיו האהובים מול הסמארטפונים החדישים שברשותם. כיוון שהנכדים היו עסוקים רוב הזמן במכשירים המתקדמים וכן במחשבים שלהם, הסב סבר כי אם ילמד כיצד להשתמש בטכנולוגיה החדשנית, ייתכן שבכל זאת יוכל להתקרב אליהם. לשם כך, הוא ניסה ללמוד בכוחות עצמו כיצד להשתמש באפליקציה של שיחות וידאו בטלפון הנייד שלו, אך מכיוון שהתקשה להשלים את הפער הרב בינו לבין נכדיו, שהתמצאו בהפעלת אפליקציות למיניהן, הוא חש תסכול רב עוד יותר.

"אני חסר תועלת כמעט בכל תחום כיום, בין אם מדובר במחשבים ובין אם מדובר בטלפונים סלולריים", הסביר הסב, שעבד למחייתו כירקן, במכתב ההתאבדות שהותיר. "אני רוכש לעתים נדירות בלבד דברים חדשים ואין למעשה הרבה דברים שאני מסוגל לעשות. דרך החיים הזו מפחידה אותי יותר מאשר המוות. לכן, הגעתי למסקנה כי עליי לסיים את חיי", הסביר במכתב שהותיר לבני משפחתו. הוא בלע כמות גדולה של חומר הדברה והצית בתא הנוסעים של המשאית שבה ישב פחם, שהותיר עשן סמיך בכלי הרכב. בנוסף לקשיים שגילה בשימוש במכשירים טכנולוגיים חדשים, סבל הסב מסוכרת. בתקופה האחרונה הוא התגרש מאשתו השנייה, שנישא לה, לפני כעשור, לאחר מותה של אשתו הראשונה. "זה עדיין מוקדם מכדי שהוא ייפרד מאיתנו, מוקדם מדי", אמר בנו לאחר מותו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully