וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזקי הטייפון: אדם תועד נופל לבור שנפער בקרקע

סופת "סאולה" גרמה בפיליפינים לנזק רב, בנפש וברכוש, ובניגוד לתחזיות שצפו היחלשותה - היא התחזקה ונדדה לעבר טייוואן, שם תועד עובר אורח בעת שהאדמה סביבו קורסת לחלוטין

צילום: רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו

סופת הטייפון "סאולה", שהביאה למותם של למעלה מ-20 בני אדם בפיליפינים, המשיכה במסע ההרס שלה לעבר טייוואן וגרמה למותם של חמישה בני אדם נוספים, ולפציעתם של עשרות אחרים.

במקרה יוצא דופן בטייוואן, אותו הנציחו אתמול (חמישי) מצלמות אבטחה בעיר ניו טאי-פיי, תועד הרגע בו קרסה הקרקע תחת רגליו של עובר אורח, שנהרג כתוצאה מעוצמת הנפילה הפתאומית הקשה. הבור שנפער באמצע הרחוב גרם למותו של אדם נוסף - רוכב אופנוע שהחליק במהלך נסיעתו ונפל גם הוא.

"גג הברזל שלי רעד במשך יותר משעה בגלל הרוח", סיפר תושב העיר ניו טאי-פיי, שבעקבות סופת הטייפון הקשה סובלת מהשבתה מוחלטת של אמצעי התחבורה ופעילות השווקים.

התחזיות המטאורולוגיות צפו אמנם כי "סאולה" תיחלש כבר לפני מספר ימים, אולם סופת הטייפון מוסיפה להתחזק ולאחר הנזק לו גרמה בפיליפינים ובטייוואן, המשיכה גם לאזוריה הדרומיים של סין. מטאורולוגים חוזים כי הפעם בהחלט מדובר בתחילת הסוף עבור "סאולה", אך תושבי מזרח אסיה רשאים להביע ספקנות עד אשר יהיו בטוחים, באופן דו-משמעי, כי הסערה אכן התפוגגה לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully