וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורים לערכות המגן: "התעוררו ברגע האחרון"

בתחנות החלוקה של ערכות המגן מורגשים עומסים בשל חשש האזרחים מתגובת נגד סורית בישראל לתקיפה אפשרית של המערב. "זה מה שקורה כשלא מגיעים בזמן לקחת את הערכות"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

המתיחות הגוברת בין מדינות המערב לבין סוריה והחשש מתגובת נגד מצד המשטר בדמשק לעבר ישראל, הביאו לעלייה במספר האזרחים שפנו בימים האחרונים לתחנת לחלוקת ערכות מגן. בדואר ישראל, שבסניפיו מתקיימת חלוקה של מסכות אב"כ, מסרו הבוקר (רביעי) כי בנוסף לעלייה במספר הפניות בנושא במענה הטלפוני, חלה אתמול עלייה של פי שלושה, ביחס לימים רגילים, במספר האזרחים שהגיעו לסניפים וביקשו לקבל ערכת מגן. גם שלשום, מסרו מהחברה, הורגשו עומסים בסניפים.

תחנת חלוקת ערכות מגן בת"א רגע לפני התקיפה האמריקאית בסוריה, אוגוסט 2013. דרור עינב
"ברגע האחרון". תחנה לחלוקת ערכות מגן בתל אביב/דרור עינב

גבי גולדפרב, תושב תל אביב, הגיע הבוקר לתחנת חלוקה של ערכות מגן ברחוב ההגנה בעיר, כדי לקחת ערכת מגן לנכדו. "הוא נולד לפני חודש ואז החלו הבעיות עם סוריה", אמר, והוסיף כי שאר בני המשפחה כבר צוידו במסכות. ציגי דיקשטיין, תושב העיר שהגיע לאסוף ערכת מגן עבור בתו הקטנה, סיפר כי אשתו נלחצה מהפרסומים האחרונים, אבל "חושב שיהיה בסדר". לדבריו, "יש כאן תור של 200 איש לפנינו, חבל שאין עוד עמדות חלוקה וצריך לבזבז יום שלם, אבל מה שצריך – עושים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תחנת חלוקת ערכות מגן בת"א רגע לפני התקיפה האמריקאית בסוריה, אוגוסט 2013. דרור עינב
"יהיה בסדר". תושבת תל אביב מרוצה/דרור עינב

אשר, עובד הדואר שהורגל בימים האחרונים לטפל במספר רב של פונים, אמר כי האזרחים "מתעוררים ברגע האחרון, בדקה ה-90. כל החודשים האלה שולחים להם עלונים שיגיעו לקחת ערכות מגן, וזה מה שקורה כשלא מגיעים בזמן לקחת את זה. יש לחץ. אני מקווה שעכשיו יגיעו כולם וייקחו את ערכת המגן שלהם".

תחנת חלוקת ערכות מגן בת"א רגע לפני התקיפה האמריקאית בסוריה, אוגוסט 2013. דרור עינב
"עדיף תמיד להיות מוכן". אזרחית מקבלת ערכות מגן/דרור עינב

עדי, תושבת תל אביב, סיפרה כי החששות שהתעוררו אצלה בימים האחרונים מפני תקיפה סורית בישראל, העלולה לכלול שימוש בנשק לא-קונבנציונלי, גרמו לה להגיע אל תחנת החלוקה עם בתה הפעוטה מיקה. "אנחנו קצת בלחץ, אנחנו מעדיפים להיות מוכנים ולא לחכות לרגע האחרון. אנחנו לא יודעים מי יושב מעבר לגבול, מה הוא יכול לעשות, עדיף תמיד להיות מוכן", אמרה, והוסיפה כי על אף העומס שהורגש במקום, "אני חייבת להגיד שהאנשים פה נורא נחמדים. למרות תור של כמעט 200 מספרים, אמרו לי להתקדם בגלל התינוק, אין תלונות".

לקראת תקיפה בסוריה - העדכונים האחרונים:
אלופים ב"בור" וצווי 8: כך ייכנס צה"ל למלחמה
חיל האוויר הגביר טיסות בשמי לבנון; הקבינט התכנס
"עשרות נפגעים במתקפת גז סמוך לדמשק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully