וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בן בשירותים של פאב, נטשה אותו - והוא מת

על פי כתב האישום שהוגש נגד צעירה אמריקנית, היא צפתה עם חבריה בהיאבקות כשהחלה לחוש בכאבי בטן. היא מיהרה לשירותים, שם ילדה תינוק, השליכה אותו לניאגרה - ויצאה לעשן

עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

כתב אישום חמור הוגש אתמול (שלישי) בארצות הברית: אמנדה קתרין היין, בת 26 ממדינת פנסילבניה, נאשמת כי רצחה את בנה התינוק, זמן קצר לאחר שילדה אותו בחדר השירותים של פאב מקומי בעיר בית'להם. עובדי ניקיון מצאו את גופתו של הוולד ב-19 באוגוסט בפאב "סטארטרס", כ-50 קילומטרים מצפון לפילדלפיה. לדברי הרשויות, היין ילדה את התינוק בין השבוע ה-33 לשבוע ה-36 להריונה. חוקרי מקרי המוות במחוז נורת'המפטון קאונטי אמר כי התינוק נולד בחיים.

מסמכים משפטיים מראים כי בחקירתה במשטרה הודתה היין כי ילדה את בנה בלילה שקדם למציאתו. היא עטפה אותו בשקית ניילון שאספה ממכל אשפה והניחה אותו בתוך הניאגרה שבתא השירותים. התובע המחוזי ג'ון מורגנלי סיפר כי היין נכנסה לשירותים לאחר שחשה כאבי גב בזמן שצפתה עם כמה מחבריה במערכת היאבקות. לדבריו, היא האשימה את עצמה בכאבים.

אדם שהיה במקום סיפר לשוטרים כי היא נעלמה לזמן רב בשירותים וכששבה לשולחן, לקחה את ארנקה ויצאה לעשן חוץ לפאב. הוא הוסיף כי ראה שהיא מדממת והציעה לקחת אותה לבית החולים, אך היא הסבירה לו שאין לה ביטוח והוא הסיע אותה לביתה. בחקירתה טענתה כי איש לא ידע על הריונה או על העובדה שילדה את בנה בשירותים. יצוין, כי במדינת פנסילבניה, הורים שאינם מעוניינים לגדל את בנם התינוק יכולים למסור אותו בעילום שם לבית החולים.

הודו: הפעוטה שראשה לא הפסיק להתנפח שבה הביתה
צפו: חטף תינוקת מידי אמה ונורה למוות בראשו
ניתוח נדיר: טיפטפו דבק מגע למוחה של תינוקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully