וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב רעידות במנוע: מטוס אל על שב לישראל

המטוס, עליו היו 180 נוסעים, המריא מהארץ לוורונה שבאיטליה, ונאלץ לשוב על עקבותיו עקב תקלה שהתגלתה באחד המנועים. בשעות הקרובות צפויים לעלות הנוסעים על טיסה חלופית

מטוס של חברת "אל על", שהמריא הבוקר (שבת) מנמל התעופה בן גוריון לוורונה שבאיטליה כשעליו 180 נוסעים נאלץ לחזור על עקבותיו ולשוב לנחיתה בארץ. זאת, עקב רעידות שהחלו באחד ממנועי מטוס הבואינג 737. מהחברה נמסר כי לאחר שינחת המטוס בשדה התעופה בישראל, יעלו הנוסעים בשעה 12:00 בצהריים על מטוס חלופי וימריאו פעם נוספת לאיטליה.

בשבוע שעבר נאלץ מטוס אל על שעשה את דרכו מניו יורק לתל אביב לנחות נחיתת חירום בשדה התעופה באתונה שביוון אחרי שגלאי העשן של המטוס זיהה תקלה. הטיסה נחתה בשלום, איש לא נפגע ולא נגרם נזק. נוסעים שהיו במטוס סיפרו כי גלאי העשן הופעל לאחר שאחד הנוסעים עישן בשירותים. כל הנוסעים פוזרו לבתי מלון בעיר.

"במהלך הטיסה הקברניט הסביר שישנו אירוע שמצריך נחיתה באתונה", סיפר לוואלה! חדשות עו"ד איאן דומניץ שהיה על הטיסה. "אנשים התחילו להריח עשן, אבל לפני שהספקנו להבין מה קורה כבר נחתנו. הכל קרה מאוד מהר". לדבריו, על הקרקע חיכו לטיסה כוחות גדולים של שירותי הכבאות המקומיים. "הקברניט הסביר שזה הנוהל", אמר והוסיף כי בהמשך הורה הצוות לנוסעים המופתעים לרדת מהמטוס וליווה אותם לבית מלון בקרבת שדה התעופה.

עוד בנושא:
"בשל סיגריה בשירותים": נחיתת חירום למטוס אל על
עדות מהמטוס שהונחת בגלל סיגריה: "הכל קרה מהר"
מטוס ועליו 170 נוסעים ביצע נחיתת חירום בנתב"ג

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully