וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריח רע: פעיל חמאס מכר בושם בשם "מורסי" – ונעצר

שירותי הביטחון הפלסטיניים פשטו על חנות תמרוקים בטול כרם והחרימו את הבקבוקים שעליהם התנוסס שמו של הנשיא המצרי המודח. אחיו של בעל החנות העצור: "מדובר ביוזמה עסקית"

שירותי הביטחון הפלסטיניים עצרו ביום שלישי פעיל חמאס שמכר בושם הקרוי על שמו של נשיא מצרים המודח, מוחמד מורסי – כך מסרו אתמול (חמישי) בני משפחתו של האיש לסוכנות הידיעות הצרפתית. לפי הדיווח, איסלאמבולי בדיר בן ה-36 נעצר בפשיטה על חנות הבשמים שבבעלותו בעיר טול כרם.

"אנשים משירותי הביטחון פשטו על החנות של אחי והחרימו את כל בקבוקי הבושם שהייתה עליהן התווית 'מורסי'", סיפר אחיו, עבד אל-פתח, לסוכנות הידיעות הצרפתית. לדבריו, "יום לאחר המעצר אחי הצעיר קסאם בן ה-24 תלה שלט על הדלת שעליו נכתב: 'מתנצלים בפני לקוחותינו – הבושם של מוחמד מורסי נתפס בידי הרשויות". הוא טען כי על דבר מעצרו של אחיו נודע משפחה משכנים ועדי ראייה.

"איש לא יצר איתנו קשר כדי ליידע אותנו על המעצר, על המקום שבו נמצא אחי או על החשדות שייחסו לו". הוא העריך כי המעצר נבע רק בגלל שמו של מורסי שהופיע על התמרוקים. בנוסף לכך, הוא הדגיש כי מדובר ביוזמה עסקית בלבד שהצליחה לגרום להתעניינות של רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully