וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרירן לקח אקסטזי - ופרץ בריקודים למטוס של מרקל

מפתח-גוף צעיר התגנב לשדה התעופה הצבאי בקלן וטיפס על המטוס הריק. הוא ריסס קצף כיבוי לכל עבר ולחץ על כפתורים בתא הטייס. רק כעבור כמה שעות הכניעו אותו כלבי המשטרה

עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

המשטרה בעיר קלן מנסה להבין כיצד שרירן צעיר הצליח לחדור למטוס הממשלתי המשמש את קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, ולהסב לו נזק של עשרות אלפי אירו. הפורץ זוהה על ידי מקומונים גרמניים כ-"וולקאן ט., מפתח גוף ממוצא טורקי ונרקומן".

כשתחתונים בלבד לגופו ותחת השפעת כדורי אקסטזי, פרץ הגבר הצעיר לשטח הצבאי הסגור של שדה התעופה בקלן ופצח בריקודים על כנף המטוס, מדגם איירבוס A319. הוא ריסס קצף לכל עבר באמצעות מטפי הכיבוי של המטוס, והפעיל את המגלשות המותקנות ביציאות החירום.

האזעקה הופעלה רק אחרי שסקרנותו של הפורץ גברה עליו, כשהוא נכנס לתא הטייס ולחץ על הכפתורים השונים. סוכנות הידיעות הגרמנית דיווחה כי המשטרה הגיעה לנמל התעופה ונאלצה להשתלט על "השרירן המסומם" בעזרת כלבים שנשכו אותו ברגליו כמה פעמים.

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל יושבת במטוס. AP
פועל במפעל המייצר את הכנפיים למטוסי איירבוס בעיר ברמן בצפון גרמניה/AP

גורמים בחיל האוויר הגרמני העריכו כי האיש, בן 24, טיפס על פיגומים בנמל התעופה והצליח לזנק מעל הגדר. הוא ככל הנראה גרר כלי רכב אל מתחת למנוע המטוס, ובעזרתו טיפס על הכנף ונכנס למטוס דרך יציאת החירום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הפורץ "בילה" במטוס שלוש שעות וחצי

התקרית אירעה בסוף החודש שעבר והותרה לפרסום רק כעת. מחוקקים בפרלמנט בברלין קוראים להקים ועדת חקירה בחיל האוויר, כדי לברר מדוע חלפו שלוש שעות וחצי מהרגע שהופעלה האזעקה ועד שנעצר הפורץ, בתום מאבק עם כלבי המשטרה.

המגזין "דר שפיגל" דיווח כי למטוס נגרם נזק בשווי מוערך של 100 אלף אירו, בעיקר בשל קצף הכיבוי שרוסס על המושבים. היומון "בילד" דיווח כי הפורץ אף ניסה להפעיל את מנועי המטוס.

מרקל תתמודד בחודש הבא על כהונה שלישית כקנצלרית מטעם המפלגה הנוצרית-דמוקרטית (CDU). שלשום נמתחה עליה ביקורת חריפה בגרמניה, אחרי שניצלה עצרת בחירות בעיר דכאו כדי לבקר במחנה הריכוז הסמוך. בקהילה היהודית דווקא בירכו את מרקל בשל הביקור הראשון אי פעם של קנצלר גרמני במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully