וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: חטופים הוחזקו מחוץ לעצרת בחירות של מרקל

החוטף, ככל הנראה צעיר תמהוני בן 24, התבצר במשך שעות בבית העיירה של אינגולשטאט, סמוך למינכן. הוא החזיק ארבעה בני ערובה. בפשיטת המשטרה הוא נפצע והחטופים שוחררו

אדם חמוש התבצר היום (שני) בבית העיירה בעיר אינגולשטאט, סמוך למינכן והחזיק עמו ארבעה בני ערובה. קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, הייתה אמורה לבוא למקום כדי לקיים בעירייה עצרת בחירות, אך ביטלה את הביקור. בשלב מסוים, שחרר החוטף שניים מבני הערובה. לאחר שעות, הודיעה המשטרה כי עצרה את החמוש ושחררה את השניים הנוספים. לדברי המשטרה, החוטף נפצע במהלך פשיטת השוטרים על המקום.

מוקדם יותר דיווחה רשת חדשות מקומית כי מדובר במחוסר-דיור בן 24 המוכר למשטרה, מתלונה של עובדת עיירה שאמרה כי הוא עקב אחריה והטריד אותה אחרי קשר רומנטי שניהלה עמו. לפי דיווחים מקומיים, אחד מסגניו של ראש העירייה הוחזק בידי החוטף.

משבר בני ערובה בתוך בית העיירה של אינגולשטאט, בוואריה, גרמניה. אוגוסט 2013. AP
סקרנים מחוץ לבית העיירה העתיק של אינגולשטאט, הבוקר/AP

כוחות מיוחדים של המשטרה הוזעקו לאזור, וצוות משא-ומתן יצר קשר טלפוני עם האיש, שאמר כי הוא חמוש. לפי המשטרה נראה כי אין קשר בין מעשיו לבין ביקורה של מרקל בעיר.

המשטרה פינתה את הקומה התחתונה של היכל העיירה והרחיקה את עוברי האורח מהאזור. לפי אתר האינטרנט של העיירה, מדובר במבנה מהמאה ה-14. באינגולשטאט שבמדינת בוואריה מתגוררים 125 אלף תושבים. בעיר נמצאים משרדיה הראשיים של יצרנית המכוניות אאודי.

מוקדם יותר הבוקר דווח כי הרשויות בגרמניה חשפו מזימה של אל-קאעדה לעשות פיגוע במערכת הרכבות המהירות במדינה. על פי דיווח ביומון "בילד", המידע התקבל ממערכות ההאזנה של סוכנות הביון האמריקנית המופעלות בגרמניה.

(עדכון ראשון: 15:18)

משבר בני ערובה בתוך בית העיירה של אינגולשטאט, בוואריה, גרמניה. אוגוסט 2013. רויטרס
שוטר מיחידה מיוחדת ליד בית העיירה, הבוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully