וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי חדש בבית הלבן: סאני, אחות לכלב הנשיאותי בו

בו, הכלב הראשון של ארה"ב, סבל משעמום מסוים, וכדי לעודד את רוחו הובאה לבית הלבן כלבה מגזע זהה - סאני, המתוארת כ"אחות המושלמת". האם מעמדו של כוכב-העל בסכנה?

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

חיית מחמד חדשה מצטרפת למשפחת אובמה: הכלבה סאני, בת שנה וחודשיים, הובאה אמש (שני) למדשאות המוריקות מול החדר הסגלגל בבית הלבן, וזכתה לקבלת פנים חמה כשהכירה את הכלב הוותיק של המשפחה, בו אובמה.

בו, הכלב היחיד בבית הלבן סבל לאחרונה משעמום מסוים, ובסוף השנה שעברה אף אירחה מישל אובמה "מסיבת כלבים" כדי לרומם את מצב רוחו. "כעת, בנוסף לתפקידיו הרשמיים, בו ימלא גם את תפקיד האח הגדול", אמרה בהתרגשות הגברת הראשונה בהודעה שפרסמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלבה סאני/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בו, גם סאני היא כלב ייחודי, מגזע כלב מים פורטוגזי – סוג אנרגטי ושובב, בגודל בינוני שאינו משיל פרווה. כלב כזה שמיועד במיוחד לילדים הסובלים מאלרגיות, כמו הבנות של משפחות אובמה. אך בניגוד לבו, שהתפרסם ב"גרביים לבנים", סאני מתאפיינת בפרווה שחורה לחלוטין.

סאני נולדה במישיגן בחודש יוני 2012. בבית הלבן תיארו אותה כ"אחות הקטנה המושלמת" עבור בו, שכן כמוהו גם היא "מלאה אנרגיות ומפגינה חיבה רבה". משפחת אובמה בחרה בסאני בשל ה"אישיות המלבבת שלה", והיא אומצה בתמורה למענק שניתן ל"קרן וושינגטון לרווחה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנשיא אובמה מברך את ה"בת" החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בו, צפוי שגם סאני תזכה לעתיד זוהר בפסגה בחברת הנשיא ברק אובמה. בין השאר כיכב הכלב הראשון בסרטונים שהופקו לקראת חג המולד וחג הפסחא, ובשבוע שעבר זכה לכבוד מלכים כשהמריא מהבית הלבן במטוס-מסוק V-22 לאתר הנופש מרתה'ס וינארד, כדי לשהות עם בני משפחת אובמה בחופשתם.

עוד על הכלב הראשון:
צפו הכלב הנשיאותי חושף את קישוטי החג בבית הלבן
כל כלבי הנשיא: בו אובמה לא בוחל להשתתף במירוץ

בו אובמה, הכלב הנשיאותי, מתכונן לטיסה במטוס-מסוק V-22 לאתר הנופש מרתה'ס ויניארד, מסצ'וסטס. אוגוסט 2013. AP
הכלב הנשיאותי בו עולה על טרמפ במטוס-מסוק V-22, בשבוע שעבר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully