וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הכלב הנשיאותי בין קישוטי החג בבית הלבן

בו, הכלב של משפחת אובמה, מככב בסרטון רשמי לקראת חג המולד. החבר הנאמן של סשה ומאליה מוביל את המצלמה בין חדרי הבית עד שהוא פוגש קישוט שגונב את ההצגה אפילו מעצי האשוח

צילום רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בתקופה בה המוני משפחות ברחבי העולם מקשטות את ביתן לקראת חג המולד שיצוין החודש, מספק סרטון רשמי הצצה לבית מפורסם במיוחד: הבית הלבן בוושינגטון. מי שנבחר להדריך את הצופים בין חדרי הבית הוא לא אחר מאשר הכלב של משפחתו של הנשיא ברק אובמה, בו. בסרטון נראה בו כשהוא עובר מחדר לחדר ומתבונן בעצי האשוח ובנורות הצבעוניות שמעטרות כל פינה.

בסוף הסרטון, מתעכב בו מול קישוט מוכר במיוחד: בובה ענקית עשויה מפונפונים בדמותו של הכלב הנשיאותי. בו מביט בשלוות נפש בחיקוי המוגדל, שלמרות כובע הסנטה קלאוס שלראשו, לא מהווה תחרות עבור החבר הקרוב של בנותיו של הנשיא, מאליה וסשה.

בו אובמה. AP
המקור יותר חמוד/AP

בו אובמה בכלל נולד בשם צ'ארלי בטקסס. הוא ניתן למשפחת אובמה כמתנה מהסנאטור המנוח טד קנדי, שקנה אותו ואת אחיו מבית גידול. בסרטון שפרסם דובר הבית הלבן לפני כחודשיים, ביום הולדתו הרביעי של בו, מספר הנשיא שאשתו מישל מתייחסת אל הכלב כמו אל ילד נוסף במשפחה. "מישל היא הרכה מבין שנינו. אני מרשה לו לעלות רק על הספה אבל לא על המיטה", אמר הנשיא. "כשאני לא נמצא בבית לעומת זאת, מישל מרשה לו לעלות ואפילו מתכרבלת איתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully