וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר התחזה לרווק כדי לקיים יחסי מין עם נשים

19.8.2013 / 12:57

רכז מודיעין במשטרת ירושלים, נשוי ואב לילדים, חשוד כי הציג עצמו באתר הכרויות כגבר פנוי וכך הונה נשים לנהל איתו קשר בעל אופי מיני. בחקירתו הודה במעשיו והועבר מתפקידו

פרשת התחזות חמורה במשטרת ישראל: רכז מודיעין במשטרת ירושלים בשנות השלושים לחייו, נשוי ואב לילדים, חשוד כי התחזה במשך שנים לרווק על מנת לזכות ביחסי מין מזדמנים – כך נודע לוואלה! חדשות. על פי החשד, האיש הציג את עצמו באתרי הכרויות ברשת כגבר פנוי, על מנת להביא לכך שנשים יצרו עימו קשר. לאחר שמספר נשים פנו אליו, הוא חיזר אחרי כמה מהן במקביל באופן נמרץ, כדי לקיים עימן יחסי מין, תוך שהוא טוען כי כוונתו האמיתית היא קשר ארוך טווח. האיש נחקר על ידי צוות מהמחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים והועבר מתפקידו.

השוטר, בדרגת רב סמל, פתח דף פרופיל באחד מאתרי ההיכרויות המובילים והציג בו את תמונתו. אולם, פרט לכך, כל שאר פרטיו, ביניהם שמו, היותו רווק היו שקריים. בנוסף, דאג להסתיר האיש גם את כוונותיו האמיתיות מהקשר עם הנשים – קיום יחסי מין ותו לא, והציג מצג שווא כאילו הוא מתכוון לנהל עימן קשר רציני. מערכות היחסים נמשכו עם כמה נשים במקביל במהלך השנתיים האחרונות. השוטר דאג לספר להן כי הוא משרת ביחידה מיוחדת במשטרה, כדי להסביר את עובדת "היעלמותו" למספר ימים בכל שבוע על מנת לשהות עם משפחתו או עם אישה אחרת.

כל הפרטים היו שקריים

הפרשה החמורה נחשפה לאחר שאחת הנשים שעמה היה בקשר רומנטי במשך כשנה וחצי, חשדה בו כי אינו דובר אמת. באחת הפגישות היא רשמה את מספר הרכב המשטרתי שבו נהג להגיע, ודרך אישים מקורבים לה במטה הארצי של המשטרה ביררה את פרטיו האמיתיים. לתדהמתה, היא גילתה כי פרט להיותו שוטר, כל שאר פרטיו האישיים שהוא חשף בפניה היו שקריים.

לפני כמה שבועות התלוננה האישה במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים. עקב כך, פתח מיד צוות חקירות ירושלים של המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים בחקירה, במהלכה נחקר השוטר מספר פעמים. בחקירתו הוא הודה שהשתמש בזהות בדויה על מנת לקיים יחסי מין עם נשים, ואף מסר את פרטי הנשים הנוספות שעמן היה בקשר. מדובר במספר נשים מאזורים שונים בירושלים ומרכז הארץ, אשר עם כל אחת מהן ניהל במערכת יחסים במשך מספר חודשים. חוקרי מח"ש הגיעו לנשים האחרים שהונה, גבו מהן עדויות ואלו הגישו תלונות. מפקדיו במשטרת ירושלים עודכנו בפרטי החקירה, והחליטו להעבירו מתפקידו לתפקיד פקידותי עד לסיום החקירה בעניינו. במח"ש אישרו את קיום החקירה, אך סירבו למסור פרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully