וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדואי התחזה לטייס כדי לקיים יחסי מין עם נשים"

גלעד גרוסמן

29.7.2013 / 12:00

מכתב האישום נגד תמיר מזאריב, בן 44, שמשרת כקצין אבטחה במילואים בחיל האוויר, עולה כי הציג עצמו באתרי היכרויות כטייס פעיל ואף נהג לפגוש נשים במדי טיס ו"כנפיים"

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש לאחרונה כתב אישום נגד תמיר מזאריב, בן 44 מקריית טבעון, הנאשם בעבירות של קבלת דבר במרמה, לאחר שלטענת הפרקליטות התחזה לטייס במטרה לגרום לנשים להסכים לקיים עמו יחסי מין.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת דין ספי ברא"ז-יונג מפרקליטות מחוז תל אביב, מזאריב הינו ישראלי בן העדה הבדואית, נשוי ואב לילדים, שמשרת כקצין אבטחה במילואים בחיל האוויר. הוא נהג להציג עצמו בפני נשים שונות בשם דניאל או דודו תמיר, ולטעון שהוא טייס פעיל בחיל האוויר, יהודי ורווק. מזאריב נהג להיפגש עמן כשהוא לבוש מדי טייס עטורים בכנפי טיסה. הוא סיפר לנשים סיפורים אודות מבצעים בהם טען שהשתתף.

מטוס קרב של חיל האוויר ממריא מבסיס תל נוף בדרכו לפעילות ברצועת עזה במסגרת מבצע "עמוד ענן", נובמבר 2012. AP
נאשם שסיפר לנשים סיפורי גבורה על "מבצעים" בהם לקח חלק/AP

בכתב האישום נטען, כי בחודש מאי 2010 הכיר את אחת המתלוננות באמצעות אתר ההיכרויות "Love me". הוא הציג עצמו בשם "דניאל", וסיפר כי הוא גרוש עם ילדה, המתגורר בבסיס חיל האוויר ברמת דוד. בפגישה הראשונה בין השניים, בביתה של המתלוננת, הגיע כשהוא לבוש במדי חיל האוויר ודרגות סרן. המתלוננת הטילה ספק בנוגע למוצאו, אולם הוא עמד על כך שהינו יהודי וסיפר לה סיפורי גבורה כוזבים בנוגע לעיסוקו הצבאי. השניים קיימו מערכת יחסים במשך מספר חודשים, כאשר מזאריב טען שהוא מקיים אורח חיים יהודי, ואף חבש כיפה במהלך קידוש בביתה של המתלוננת.

זמן קצר לאחר מכן, הכיר מזאריב מתלוננת נוספת, וסיפר לה כי שמו דן טמיר. לפי כתב האישום, הוא סיפר לאישה כי אמו יהודייה ממוצא איטלקי ואביו ברזילאי, שהתגייר ונפל בפעולה צבאית. עוד ציין כי הוא משרת כטייס בחיל האוויר. השניים ניהלו מערכת יחסים אינטימית במשך כחודשיים. באופן דומה הציג עצמו בפני מתלוננת נוספת, שהסכימה לקיים עמו יחסי מין לאחר שסיפר לה שהוא טייס ורווק.

  • עוד באותו נושא:
  • התחזות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully