וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לרווק והבטיח להינשא לאישה שהכיר

גלעד גרוסמן

27.1.2013 / 13:52

תושב בית שמש מואשם בבעילה אסורה בהסכמה, לאחר שעל פי האישום שכנע אישה חרדית שפגשה אותו במסגרת שידוך לקיים עמו יחסי מין בטענה שיתחתן עמה, למרות היותו נשוי ואב לילדים

תושב בית שמש בן 32 הואשם היום (שני) בבית משפט השלום בתל אביב בבעילה אסורה בהסכמה, לאחר שלטענת הפרקליטות הבטיח לאישה שהכיר באמצעות שידוך שיישא אותה לאישה, כאשר בפועל היה נשוי ואב לילדים, וכך שכנע אותה לקיים עמו יחסי מין.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אשרה גז מפרקליטות מחוז תל אביב, ביולי 2008 הפגיש שדכן בין הנאשם, שאז היה נשוי וניהל אורח חיים חרדי, לבין חרדית גרושה ואם לילדים מנישואיה הקודמים. באותה פגישה התחזה הנאשם לרווק, והציג עצמו בשם "דן".

לטענת הפרקליטות, לאחר הפגישה הראשונה נפגשו השניים מספר פעמים, והאישה אף הפגישה את ילדיה עם הנאשם והוא בילה עימם שעות רבות. לאחר זמן קצר הוא הבטיח לה שיינשא לה "אחרי החגים", והשניים נסעו יחד לחופשה באילת. במהלך החופשה קיימו השניים יחסי מין, תוך שנאשם ממשיך להתחזות כפנוי למרות היותו נשוי, ותוך שהוא ממשיך בהבטחות שווא על חתונה.

השניים, כך עולה מכתב האישום, החלו לתכנן את חתונתם הקרבה, והמשיכו לקיים יחסי מין. אולם, משהתקרבו חגי תשרי, החל הנאשם לפתע מתחמק מפגישות עם האישה, והיא החלה בבדיקות וברורים. כשגילתה שבעצם מדובר בתרמית, הבטיח הנאשם לפצות אותה בתשלום כספי, כדי שמעשיו לא יתגלו ברבים. אולם, הוא לא עמד בהבטחתו. לפני כשנה וחצי, הוגש נגדו כתב אישום אולם הוא לא התייצב לדיונים ובפרקליטות לא הצליחו לאתר אותו. לאחר שכתב האישום המקורי נמחק, אותר הנאשם והוגש נגדו כתב אישום מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully