וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לחיילת בפייסבוק, אנס קטינות וסחט

קובי מנדל

30.3.2012 / 16:12

איש קבע מדימונה מואשם כי פיתה שתי ילדות בנות 13 תוך כדי שהוא מציג עצמו בזהות בדויה. הוא שכנע אותן לבצע מעשים מגונים מול המצלמה, כשהוא מקליט את הדברים ללא ידיעתם

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד יצחק דנינו, איש קבע בן 29 מדימונה, בגין מגוון עבירות מין, בין היתר אינוס ומעשים מגונים. דנינו מואשם כי יצר קשר עם שתי ילדות כבנות 13 דרך רשת האינטרנט, כשהוא משתמש בזהות בדויה, ופיתה אותן לבצע מעשים מגונים מול המצלמה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים.

על פי כתב האישום, נהג דנינו, נשוי ואב לילדים, לגלוש בפייסבוק תחת כשהוא מציג את עצמו כ"רינת אוחיון", חיילת בת 19. הוא רכש את אמונן של הקטינות וניהל עמן התכתבויות בעלות אופי מיני. במהלך ההתכתבויות הצליח לשכנע אותן הנאשם להתערטל מול מצלמת המחשב, כשהוא מצלם אותן ללא ידיעתן. כשאחת הילדות סירבה, איים עליה כי הוא יפרסם את הסרטונים האינטימיים באתר "YouTube", במידה ולא תיעתר לדרישותיו. במקרה השני, הורה הנאשם לאחת הקרבנות לבצע מעשים מיניים בגופה, שעל פי הפרקליטות, הם בבחינת אונס וסחיטה באיומים.

את ההתכתבויות ערך דנינו ממחשבו שבבית ומהמחשב הצבאי בבסיס בו משרת. הוא נעצר לפני כשבועיים בעקבות תלונה שהגישו הורי אחת הילדות למשטרת חדרה. בחיפוש בביתו נמצאו במחשבו האישי צילומים של קטינות בערום ובערום חלקי. הוא מואשם בעבירות של מעשה מגונה, ניסיון למעשה מגונה, אינוס, ניסיון לאינוס, סחיטה באיומים, איומים והחזקת פרסומי תועבה.

לקריאה נוספת:
הידיעה על מעצרו, לפני כשבועיים
הגבר שהתחזה לאישה יישלח לבדיקה פסיכיאטרית
חשד: התחזה בצ'אט לאישה - וסחט כסף מ-4,000 גברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully