וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שהתחזה לאישה יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

קובי דוד

29.2.2012 / 16:04

על פי כתב האישום, אסף כהן נהג להתחזות לאישה באינטרנט והציע שירותיים מיניים לגברים, תמורתם דרש כסף ואיים לסחוט אותם אם לא ישלמו. פרקליטו: יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

בדיון הארכת מעצרו של אסף כהן, בן ה-25 מחצור הגלילית שהונה למעלה מ-4,000 גברים באינטרנט לאחר שהתחזה לאישה, החליט הבוקר (רביעי) בית המשפט המחוזי בנצרת כי מעצרו יוארך עד להחלטה אחרת, ללא הגבלת זמן (להבדיל ממעצר עד תום ההליכים, ק"ד).

על פי כתב האישום, במהלך שנת 2010 ועד לחודש פברואר הנוכחי, פעל כהן להוצאת כספים במרמה מאחרים באמצעות כתובת מייל שפתח למטרת מעשי המרמה. הוא התחזה לבחורות המעוניינות לקיים קשר מיני כלשהו עם גברים, אם באינטרנט ואם בשיחות טלפון ופגישות, והכל תמורת תשלום. בעשרות מקרים התפתו גברים שונים לשלם לנאשם תמורת השירותים מיניים, ובחלק ממקרים אלה סחט הנאשם את הקורבנות באיום כי אם לא יעבירו לרשותו סכומי כסף נוספים הוא יפגע בהם בדרכים שונות.

כתב האישום מייחס לכהן 15 אישומים, בגין ביצוע עבירות של סחיטה באיומים בנסיבות מחמירות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר בנסיבות מחמירות, התחזות לאחר במטרה להונות, הדחה בחקירה באיומים, איומים, גניבה, חדירה לחומר מחשב במטרה לבצע עבירה אחרת, עשיית פעולה ברכוש אסור והלבנת הון.

פרקליטו של כהן ,עו"ד ואסים דאהר מהסנגוריה הציבורית, אמר בתגובה כי "אנחנו סבורים שמדובר בהגזמה של האירוע שנופח לממדים לא פרופורציונליים. אנחנו מודעים אך ורק על למספר תלונות בודדות. מרשי מגיע ממשפחה נורמטיבית לחלוטין - בחור ששירת בצבא והשתחרר בגלל בעיות נפשיות מסוימות ולכן יישלח לבדיקה פסיכיאטרית".

עוד בנושא:
חשד: התחזה בצ'אט לאישה - וסחט כסף מ-4,000 גברים
חשד: התחזה לשוטר - ואנס נערות ליווי במשך שנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully